Як зміниться Peugeot, щоб конкурувати з китайськими конкурентами
Виконавчий директор Peugeot Лінда Джексон дала велике інтерв’ю німецькому виданню Handelsblatt, в якому розповіла, як компанія планує конкурувати з китайськими брендами. Зараз витрати виробників з Китаю в середньому на 30 відсотків нижче, тому першочерговим завданням Peugeot, як і всього концерну Stellantis, стане зниження витрат і отримання контролю за ланцюжком доданої вартості — від сировини до дилерських центрів. У перспективі марка має стати, що називається, «китайськішою» і навчитися оперативно реагувати на ринкові зміни.Одночасно робиться ставка на імідж і технології, адже найчастіше машини купують не лише через їхню низьку ціну. Інший важливий чинник – широка мережа дилерських та сервісних центрів. За межами Європи Peugeot активно просуватиметься в Африці, Близькому Сході, Південній Америці та В’єтнамі. А ось Китай з його агресивною конкуренцією та постійними ціновими війнами цікавить французів дедалі менше. Сьогодні на міжнародні продажі припадає близько 20 відсотків, але в майбутньому їхня частка зросте до тридцяти.Незважаючи на зниження інтересу до електромобілів, Peugeot не поспішає переглядати стратегію розвитку, згідно з якою до 2030 її лінійка складатиметься з одних батарейних моделей. Втім, за словами Джексон, компанія «продовжує вивчати ринок» і про всяк випадок розвиває всі три напрями силових установок: традиційні ДВС, гібридні та електричні системи. Мета колишня — до 2038 року оголосити себе вуглець-нейтральним виробником.
Поиск
Подобные статьи
Електричний Lotus Emeya зможе розігнатися до 100 кмгод за 2,7 с
Свою третю електричну модель Lotus належить до ...За 2024 рік 204 тис. громадян вперше отримали водійські посвідчення
Для цього необхідно виконати кілька важливих кр...Новий Nissan Qashqai отримав нагороду «Лідер ціни та якості»
Nissan Qashqai e-Power: електромобіль, який не ...В Україні офіційно стартували продажі нових Renault Duster і Renault Taliant
Оберіть модель автомобіля, місто, зручний час д...Як головні автомобільні оператори пережили третій рік війни. Статистика по дистрибьюторах
Про головні тренди 2024 року AUTO-Consulting вж...