Яка спецтехніка найбільш затребувана на українському ринку?
Звісно, абсолютний рекорд в сотні відсотків спостерігався в березні, адже минулого березня фактично всі бізнес-процеси були зупинені. Якщо за березень 2022 року було придбано лише 14 спецтехніки, то цьогоріч в березні поставили на облік рівно 100 машин, відповідно і ріст в 614%. Цікаво що січень (191), а особливо лютий (79) були провальними, в порівнянні з минулорічними зимовими місяцями (-4% та -33% відповідно). Загалом за перші три місяці року придбано 370 машин в сегменті спецтехніки проти 331 за перший квартал минулого року. Зростання є, але не таке потужне.
Аналізуючи квартал до кварталу, найбільше всього серед автовиробників виграв Citroen, якому вдалось реалізувати 89 нових автомобілів. Їм на руку зіграв контракт на поставки карет швидкої допомоги. Аналогічне замовлення прикрасило статистику продажів Ford, хоча й не в таких масштабах. Якщо стабільність — це ознака майстерності, тут можна привітати Iveco, яким цього року вдалось реалізувати 39 машин проти 34 за три квартали минулого року.
Можна відмітити провал продажу техніки загарбника та їх союзників. Ніхто не захотів КАМАЗів. На 80% впали продажі спецтехніки на шасі МАЗ – зі 103 до 20 штук. І то, зрозуміло, що вже використовують останні машини, які було завезено до вторгнення.
Загалом, спецтехніка — це штучний товар, тому важко назвати проривом реалізацію чотирьох машин замість двох чи трьох за минулий рік. Загальний ринок спецтранспорту – враховуючи легку комерційну техніку, вантажівки, та переобладнані машини – в першому кварталі року склав 2540 штук, що на 19,7% більше минулорічного показника (2122). На такому масштабі вже можна відстежити певні тенденції.
З початку року на 16,7% упав попит на фургони за підсумками кварталу, але вже в березні він почав стрімко відновлювати позиції. Наразі рахунок 729 проданих цього року фургонів проти 875 штук за перший квартал минулого.
На 56% зріс попит на машини технічної допомоги, а от закупывля сміттєвозів впала на 54%: цьогоріч поставлено лише 23 машини проти 50 минулоріч, хоча тенденція до відновлення попиту в березні окреслилась.
Також одразу на 72% впали продажі самоскидів, що пов’язано із зупинкою та заморожуванням багатьох об’єктів будівництва.
Впав попит на 73% на вантажо-пасажирську техніку, також на 17% впала цікавість до бортової техніки. Менше завезли автопідіймачів (33 проти 42), але в усіх цих випадках спостерігається поступове відновлення цікавості до такої спецтехніки місяць за місяцем!
А за рахунок чого ж було зростання сегменту спецтехніки, про яке ми повідомили на початку? Нажаль, драйвером стали медицинські автомобілі, закупівля яких збільшилася у 5 разів. Також великий попит був на пасажирські версії легких фургонів та сідлові тягачі.
Більше новин по ринку спецтехніки в Україні
Поиск
Подобные статьи
IVECO виграла найбільший автобусний тендер в Німеччині
Рамкова угода включає до 200 12-метрових автобу...Що зміниться на авторинку після прийняття закону 9083?
Вчора сталася доленосна подія – Верховна Рада У...Ще один сервісний центр МВС переїхав в укриття та надає послуги під час тривоги
Нова адреса: с. Пісочин, вул. Транспортна, 116 ...Міноборони допустило до експлуатації безшумний роботизований транспортер
CRAB-LS призначений для виконання завдань насам...Honda і Nissan почали переговори про злиття
Переговори, про які вперше повідомила газета Ni...