Які шасі стають головними для створення автомобілів для рятувальників

by / Воскресенье, 01 Июнь 2025 / Published in Автоновости

Так, в цьому сезоні більшість новинок українські виробники створювали на шасі Renault, MAN, Daewoo Trucks, Ford Trucks та IVECO.

Дійсно, Renault, завдяки повноприводним вантажівкам K-серії міцно тримає курс на виготовлення повноприводних пожежних автоцистерн.

Ford Trucks та MAN теж запропонували свої шасі для виготовлення автоцистерн з колісною формулою 4х2. Вперше ми побачили таке виконання від української компанії і на Scania G.

Дуже активно почали використовувати шасі Daewoo Trucks для створення різноманітної спецтехніки, причому, як 4х2 для забудови автодрабини 31 м, так і автомобілів розмінування 6х6, або пожежних автоцистер, тощо.

В Україні представили броньований реанімобіль вітчизняного виробництва на базі Toyota Land Cruiser 79

Також тренд цього року — це створення додаткової окремої кабіни для екіпажу без застосування здвоєнних кабін. Зрозуміло, що робиться це не від ізобілія, а тому що певні виробники не мають серійних подвоєнних кабін. або їх вартість занадто висока. Тому, і «Пожмашина», і «Тітал» вже активно використовують власну кабіну для екіпажу, інтегруючи її в коротке шасі.

Подробиці про новий український бронеавтомобіль

Також цікаву концепцію капотного піротехнічного автомобіля з броньованою кабіною показав завод «Пожмашина». Цікаво, що побудували її на бескапотному шасі Isuzu FTS34 4×4. А у підсумку вийшов ось такий цікавий броньований автомобіль.

В цьому році на виставці була і САРМ-С, виконана на шасі IVECO Daily.

В Україні почали виробляти власні автодрабини для рятувальників

TOP