Які тенденції на українському авторинку зафіксували у вересні

by / Среда, 04 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

В порівнянні з вереснем 2022 року приріст значний +72,08%, але якщо брати серпень та вересень цього року, можна спостерігати майже стабільність – +0,18%. Зазвичай вересень значно випереджав серпневі показники, але не цього року. Враховуючи загальну ситуацію на ринку, можна казати, що невеличкий приріст – це вже позитивний тренд. І тут вершки знімають ті імпортери, хто може запропонувати кращі умови придбання або привабливі знижки.

Як і раніше, покупців цікавлять кросовери та електромобілі. Зокрема, серед лідерів вже не перший місяць ми фіксуємо “сірий” електромобіль Volkswagen ID.4 (466 штук та 7,56% ринку), про феномен популярності на українському ринку якого AUTO-Consulting докладно розповідав ще на початку року.

ТОП-10 найбільш продаваних автомобілів в ЄС та Україні
Найпопулярніші нові та вживані моделі SUV на українському ринку

Саме тоді Volkswagen ID.4 вперше очолив список найпопулярніших авто в Україні. Цей тренд AUTO-Consulting помітив ще тоді і він знову проявився у вересні.

Традиційно високим попитом також користується відносно доступний кроссовер Renault Duster (409 штук та 6,64% ринку), хоча його популярність спала через наявність (-14,44% в порівнянні з серпнем).

Toyota RAV4 (327 штук) лишається достатньо затребуваним вибором, хоча п’яте покоління моделі було презентовано світовій громадськості ще в 2019 році. Репутація бренду та цінова конкурентоспроможність тут відіграють важливу роль. Але все регулює кількість авто в салонах у дилерів.

Серед конкурентів Тойоти – Mazda CX-5 (169) та Hyundai Tucson (150). Обидві моделі користуються підвищеною популярністю – +33,07% та +13,64% відповідно, в порівнянні з серпнем цього року, і ще мають потенціал для збільшення продажів.

Ніздря в ніздрю йдуть преміальні позашляховики BMW X5 (146) та Toyota Land Cruiser (146), хоча якщо баварець додав +47,47% клієнтів, то японець втратив -7,59%, в порівнянні з серпнем. Значно додала Skoda Octavia (141 автомобіль та +53,26%); в плюсі Suzuki Vitara (+5,08% та 124 машини), а ось досить популярна Toyota Camry втратила 25% клієнтів (114 реалізованих автомобілів), і замикає Топ-10 популярних моделей вересня.

Найпопулярніші нові та вживані моделі SUV на українському ринку
Якщо не SUV, то що? Які моделі не кросоверів купують українці

Суттєві зміни – це поява у списку найбільш популярних моделей українського ринку пікапів Mitsubishi L200, зниження популярності Mercedes-Benz GLE і подальше зростання ще одної моделі BMW X6. Так, цього сезону безаперечним №1 у преміумі став BMW.

Серед марок перші два місця лишаються за Toyota та Volkswagen – вони знайшли у вересні 1065 та 798 покупців відповідно.

Кросовери ставлять рекорди: в ЄС кожен другий проданий авто, в Україні — більше 80%

TOP