Які зміни готує Stellantis на українському ринку автомобілів для бізнесу

by / Воскресенье, 23 Март 2025 / Published in Автоновости

Отже, підсумки 2024 року для «Стеллантіс» на українському ринку виявилися досить позитивними. Так, за 2024 рік в Україні загалом було продано 8 045 легких комерційних автомобілів (LCV). Завдяки своїм відомим та популярним Брендам CITROЁN, PEUGEOT, OPEL, представництву Stellantis в Україні вдалось сумарно реалізувати 2 107 одиниць LCV-автомобілів та зайняти долю 26,2% від загального ринку легких комерційних автомобілів LCV-класу. А це означає, що в компанії вже бачать, що настав час для головної атаки на лідера ринку. І це протистояння буде відбуватися по декількох напрямках.

За час війни Стеллантіс дуже послідовно і системно підтримує техніку державних структур, які забезпечують життєдіяльність міст та безпеку і захист населення. «Стеллантіс Україна» взяла на себе витрати по обслуговуванню державних автопарків. І це не просто красивий факт, а щоденна робота дилерської мережі в усіх регіонах України.

За час роботи програми було виконано 23 тисяч заявок по ремонтам, відновленню, обслуговуванню автомобілів: від простих ТО з заміною мастила та фільтрів – до комплексних ремонтів автомобілів вартістю у сотні тисяч гривень.

Наприклад, рекордсменом став один з автомобілів з пакетом комплексного відновлення вартістю близько 400 тисяч гривень. Взагалі сумарна вартість проведених ремонтів, відновлень, технічних обслуговувань автомобілів за цією програмою наразі складає понад 200 млн. гривень. Варто відзначити, що всі витрати покриває офіційне представництво концерну Stellantis в Україні та офіційні дилери Брендів Peugeot, Citroen та Opel.

Отже, програма безкоштовного ремонту автомобілів від Stellantis Україна – це не лише реальна допомога екстреним службам держави, але й чудовий приклад єднання різних частин, областей, міст України для нашої спільної загальної перемоги!

І ця програма вже втілюється в конкретні результати. Наприклад, «Укрпошта» зараз є найбільшим власником парку Citroen в Україні. Їх там більше 2000. Та й в інших державних структурах значно зростав парк Peugeot, Opel. Наприклад, тільки одних Peugeot Landtrek за минулий рік в Україну було поставлено майже 1800 одиниць.

Ще один напрямок – це реформування роботи дилерських центрів, які працюють з корпоративними клієнтами. Зараз, система збуту мала декілька потужних дилерських центрів, які мали пріоритет по роботі з в2в-клієнтами, декілька виробників з статусами дилерів, та ще декілька забудовників, які не мали статусу дилера.

«Стеллантіс Україна» має намір створити в 2025 році експериментальний Pro One Hub – майданчик, який буде об’єднувати виробників, дилерів, забудовників, лізингові компанії та сервіс. Ідея така, щоб замовники могли в одному місці не тільки замовити собі по картинках якийсь автомобіль, а й побачити, які виконання існують, хто їх може зробити, хто їх профінансує, хто обслужить, і хто візьме попередній автомобіль клієнта в трейд-ін. Це буде дійсно новий рівень роботи з b2b клієнтами.

Але й це ще не все. «Стеллантіс» планує повернути на український ринок виконання 4х4 Dangel, які постачалися на український ринок перед війною. Попит на них залишився, клієнти задоволені цим рішенням, але сам виробник Dangel зараз переходить на нові системи і не пропонує доступні рішення. Так от в «Стеллантіс Україна» анонсують спільний проект з Dangel, де встановлення систем 4х4 будуть виконувати в Україні. Цей проект зараз в розробці і ми ще почуємо про нього.

Крім того, «Стеллантіс Україна» підтримав проект створення шкільного автобусу «Історик» на двох типах шасі. Це буде шкільний автобус для невеликих ОТГ, аналогів яких поки не було в Україні. А цей ринок в компанії оцінюють у 460 одиниць на рік.

Виробляти такий автобус буде один з українських виробників, що дасть змогу збільшити локалізацію і відповідати всім вимогам для державної підтримки.

Протягом 2024 року компанія Stellantis в Україні продовжила розвивати власні фінансові програми BUYEASY: адже кредитування має бути не лише вигідним, але й легким та зрозумілим для клієнта. Клієнтам брендів Peugeot, Citroen, Opel, DS Automobiles та Jeep пропонуються кредитні продукти виключно від провідних банків на дуже вигідних умовах: мінімальний перший внесок – від 20% вартості автомобіля, максимальний термін кредитування – до 7 років, відсоткова ставка – від 0,01% річних.

Окремої уваги заслуговує програма компенсації до -25% вартості фінансування від ЄБРР, що пропонується для юридичних осіб. Програма діє за умови придбання в лізинг вантажних автомобілів або електромобілів. При оформленні лізингу від ОТП Лізинг, юридична особа-покупець має можливість подати заявку на отримання гранту від ЄБРР, розмір якого складає до -25% від суми фінансування покупки.

Також варто згадати нову програму — «Доступний фінансовий лізинг 5-7-9%». Програма реалізується Урядом України за ініціативи Президента України через Фонд розвитку підприємництва та передбачає фінансову допомогу шляхом здешевлення фінансового лізингу, через державну компенсацію ставки Базової винагороди до рівня 5%, 7% , 9% або 11% річних за фінансовим лізингом у національній валюті.

Отже, як бачимо, у «Стеллантіс Україна» є певні напрямки, які дають змогу розраховувати на подальше збільшення частки на українському ринку. В компанії вже за минулий рік фіксували, що 60% всіх клієнтів – це були корпорації. Отже, цей напрямок стає все більш важливим.

Stellantis у 2025 році збирається продати більше 10 тис. авто в Україні та випередити Renault

TOP