Які зміни відбулися у процедурі перереєстрації транспорту з відміною експертизи? Як тепер можна переоформити
Насправді, все дуже спростилося. Більше того, тепер взагалі не потрібно везти транспортний засіб до ТСЦ, як це було раніше. При умові, що він вже був зараєстрований на теріторії України. Навіть, якщо така реєстрація була ще за часів УРСР.
Для процедури перереєстрації достатньо буде свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу і присутність його власника, або доручення від нього. А далі, необхідно зареєструватися в електронній черзі в ТСЦ і надати ці документи адміністратору сервісного центру.
Кілька хвилин і відбувається процедура перереєстрації транспортного засобу, а згодом новому власнику видадуть новенький техпаспорт і номерні знаки (якщо він не вирішить залишити попередні номери). Якщо техніка була зареєстрована до 2013 року, доведеться більше почекати, поки прийде підтвердження з регіону реєстрації, що такий транспорт є на обліку в старих базах.
Все відбувається настільки швидко і легко, що в це важко повірити, особливо тим, хто пам’ятає, як це було при попередніх МРЕВ. Тепер процедура переоформлення дуже проста і зовсім не напружна, тож краще її пройти і бути впевненим, що автомобіль — ваш. Але треба розуміти, що і ризик відповідальності за якісь маніпуляції з номерними агрегатами тепер повністю будуть на новому власнику.
То ж, якщо у покупця виникають якісь сумніви — можна (за бажанням) все ж таки пройти експертне дослідження транспортного засобу, щоб бути впевненим у відповідності номерних агрегатів і самого транспортного засобу. Але таких бажаючих ми багато не помітили. Черг до експертів точно не має.
Зазначимо, що відміна обов’язкової експертизи відкриває значні можливість переоформлення старого транспорту. Тепер не потрібно його везти на експертизу взагалі. Більше того, наприклад, мотоцикли, які з заводу не мали номерних рам, але були зареєстровані з внесенням данних до техпаспорту з шильду, отримали шанс бути перереєстрованими. Експерти раніше їх завертали, а тепер їх можна переоформити і актуалізувати документи на них. Це — також позитив, бо цілий пласт техніки був, ніби поза законом, і дуже складно його було переоформити. Тепер — декілька хвилин, і у раритетів — новий власник. Крім того, не потрібно везти до сервісного центру непрацюючу, або пошкоджену техніку. Все це тепер переоформоюється без присутності самого транспорту.
Як все це тепер працює — дивіться у цьому відео:
Поиск
Подобные статьи
В Дніпрі планують побудувати сучасний автодром для міжнародних змагань з автоспорту
Cтали відомі подробиці унікального проекту, яки...Німецька ZF інтегрувала надкомпактний двигун в електровелосипед, який видає величезну потужність
Новий двигун CentriX від ZF та редукторний блок...Як в Україні серійно виготовляють броньовані авто. Досвід REFORMа
Броньований комфорт Спеціалізований автомобіль ...У 2025 році на український ринок вийде 7-містний кросовер від Volkswagen
В Україні будуть представлені турбодизельні дви...Власники вживаних DAF обирають нові тягачі того ж бренду
Особливість нових тягачів DAF у тому, що вони в...