Яким був Львівський мотозавод у 1964 році. Архівні кадри

by / Пятница, 06 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

Як працював завод ЛЗМ, яку техніку там виробляли і що випробовували на заміну, — про це дивіться у цьому відео:

Один з найяскравіших витворів львівських конструкторів — мотовелосипед ЛЗМ МВ-042 «Львів‘янка». Екземпляру на фото — 61 рік!

Це вже була самостійна розробка Львівського заводу мотовелосипедів (ЛЗМ), яку запустили у виробництво в кінці 1962 року і виготовляли до 1966 року.

«Львів‘янка» мала штамповано-зварну раму ажурної форми, задню підвіску з моноамортизатором, телескопічну передню вилку і комплектувалася двигуном Д5 потужністю 1.2 к.с. Хоча існувала і експериментальна версія з уніфікованим з Д5 двигуном МП-051, який мав двоступінчату коробку передач (в серію не пішов).

На унікальних архівних кадрах можна побачити, як тоді виготовляли МВ-042 у Львові, колектив конструкторів цього мотовелосипеду, і як вони працювали над наступними моделями львівських мопедів.

Екземпляр на фото — з ранніх 1963 року, зберігся в первісному вигляді і весь час перебував у Київській області. На ньому можна побачити заводський декор і маркування тих часів.

А львівські конструктори у той час працювали і над власним двигуном МП-071 потужністю 2,5 к.с., який створювали в співпраці з Серпуховським ЦКБ мотопрому та харківським ЦКТБ вело. Побачимо ми у відео і маловідомий мопед МП-053 львівської розробки, який був схожий на Jawa-50, але мав багато відмінностей. Саме його львівський завод планував у якості своєї першої моделі 2-швидкісного мопеду. Випробовували у той час і експериментальний варіант мопеду з 2-швидкісним двигуном на ходовій частині «Львів’янки».
Детальніше про цю сторінку історії ЛМЗ — дивіться у цьому відео з кадрами 1964 року

TOP