Якими будуть «Маршрутки» майбутнього. Погляд від Tesla
Нічого незвичного в беспілотному автобусі, звісно не має. AUTO-Consulting вже неодноразово розповідав про використання такого транспорту. Наприклад, в Німеччині у місті Штольберг ще у 2021 році запустили беспілотний шатл, який їздить центром міста.
В Польщі проходить дослідна експлуатація беспілотного автобусу Solaris.
А компанія ZF представила свою версію беспілотного шатлу ще рік тому. фахівці ZF, їх автономні шатли можуть працювати за визначеними маршрутами і здатні маневрувати у транспортному потоці без участі водія. Вміст шатла – 22 пасажира, 15 сидячих місць.
Більше того, кореспондент AUTO-Consulting ще у 2022 році особисто бачив, як беспілотний автобус від Otokar їздив між павільйонами виставки у Ганновері, оминаючи людей і експонати. То ж нічого дивного у появі чергового беспілотного автобуса від Tesla не має. Було зрозуміло, що автобуси будуть рухатися в напрямку використання беспілотних технологій давно. І Robovan — це черговий крок людства в цьому напрямку. Хіба що дизайн виглядає трохи фантастично, але якогось прориву поки не сталося.
Але Ілон Маск вміє завдавати тренди. І поява беспілотного шатлу у Tesla — це сигнал галузі, що для подальшої конкуренції доведеться розробляти «беспілотники» вже всім.
Поява автобусів без водія — це вже не примарна перспектива, а реальність, з якою доведеться рахуватися. Але процес масового застосування такого транспорту поки ще залишається віддаленим і ось чому.
У більшості країн використання беспілотного транспорту на дорогах загального користування заборонено законодавчо. Людство поки не готове повністю покластися на ШІ, а тим більше довірити йому щоденні перевезення великої кількості пасажирів.
Хтось мав рухати цей процес і цю роль обрав саме Ілон Маск. Він і його продукти будуть змінювати галузь і законодавство.
Це станеться не так швидко, але неодмінно станеться. І поява беспілотних автобусів на наших вулицях — це лише питання часу і технологій. То ж слід сприймати це, як реальність.
А от хто стане лідером на цьому ринку? — Tesla, ZF чи зовсім інший виробник, — покаже час. Людство рухається до застосування беспілотних технологій швидкими темпами. Зрозуміло, що автобуси майбутнього будуть зовсім інші, ніж зараз. Tesla у Robovan знов застосувала власну технологію кузову з «нержавійки», яку ми вже знаємо по Cybertruck. Але в компанії ще не назвали вартість такого бусу. А вона буде чимала. То ж розглядаємо новинку від Tesla, розуміємо куди рухається ринок і продовжуємо поки їздити на звичних нам «маршрутках». А от робота-помічника Маск планує запустити у серійне виробництво і обіцяє ціну $20-30 тис. Цей робот моделі Optimus здатен виконувати побутові завдання: від догляду за дітьми до покупки продуктів. І тут можна сказати лише одне: Майбутнє настало!
Поиск
Подобные статьи
Електричний гіперкар Rimac Nevera оновив 23 рекорди. Скільки тепер займає розгін до 400 кмгод?
Всі заїзди виконував стандартний гіперкар Never...Електричний Lotus Emeya зможе розігнатися до 100 кмгод за 2,7 с
Свою третю електричну модель Lotus належить до ...USAID передала на Сумщину 4 автомобілі для ремонту енергомереж
Ці автомобілі виконані на базі Iveco Daily та п...Opet пропонує антифризи для комерційної техніки
Вантажні автомобілі, спеціальна та аграрна техн...ЄІБ надав понад 60 млн євро на відновлення доріг та оновлення міського транспорту в Україні
З наданого фінансування 43,48 млн євро призначе...