Якісний перелом: У ЄС цього року продажі електробусів перевищать збут автобусів з дизелем

by / Понедельник, 16 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

Якщо поточна тенденція збережеться, то можна очікувати припинення продажів міських автобусів з дизельним двигуном з 2027 року.
Якщо щорічний ринок продажу нових міських автобусів стане повністю нульовим до 2030 року, як цього вимагають нормативи ЄС, то з поправкою на коефіцієнт заміни автобусів в автопарку пасажирки автоперевезення стануть повністю безвуглецевими, лише до 2038 року.

Тепер про те, хто домінує на ринку автобусів до ЄС. Те саме дослідження показує, що «в перші роки домінували BYD, Solaris і VDL. Спільно ці виробники забезпечували понад 60% ринку ЄС до 2015 року. Після 2018 року їхня загальна частка впала нижче 50% через значний вихід на ринок традиційних OEM-виробників автомобілів та вантажівок, таких як Mercedes, Volvo та Iveco. Сьогодні частка трьох перших учасників скоротилася до 36% (включаючи спільні підрозділи BYD+ADL). Як бачимо, боротьба йде не на жарт.

А яка ж ситуація з оновленням автобусного парку в Україні? Нагадаємо, що нещодавно Верховна Рада прийняла закон, яким регламентується перехід до закупівлі електробусів до 2030 року. Але, зараз про електробуси в нас знають лише теоретично, бо закупівель такого транспорту не відбувається. У той же час, ми маємо змогу вивчити європейський досвід та інтегрувати його у майбутньому, щоб уникнути помилок, які робили європейці у перші роки.
Більш детально про новинки автобусів на виставці у Гановері — дивіться у цьому відео:

Детальніше про автобуси Otokar в Україні

TOP