Якою буде відповідь BMW. Стали відомі перші подробиці про i5
Напередодні прем’єри BMW 5 Series 2024 року, яка відбудеться наприкінці травня (а продаж розпочнеться восени 2023 року), BMW представила кілька прототипів i5 EV на величезному випробувальному полігоні в Мірамасі, Франція. Обмежена кількість західних журналістів спробувала прототип, хоча компанія не розповсюджувалася особливо стосовно повного спектра специфікацій електричного i5. Хороші новини в тому, що навіть крізь важкий камуфляж прототипу видно звичайні фари і решітку радіатора достатнього розміру. Такої помилки як з i7 німці цього разу не допустять.
Що ми знаємо (і чого не знаємо)
BMW спочатку представить i5 у двох конфігураціях. Базовий i5 eDrive40 матиме один задньопривідний двигун потужністю 335 к.с., в той час як топова i5 M60 xDrive матиме до 590 к.с. завдяки двомоторній установці. Характеристики крутного моменту ще не відомі, але, спираючись виключно на однойменні моделі в лінійці BMW, можна припустити, що вони становитимуть біля 430 Нм для eDrive40 (i4 eDrive40 розвиває 335 к.с. і 430 Нм) та біля 1000 Нм для M60 (iX M60 має 1015 Нм, або 1100 Нм в режимі Launch).
В i5 буде використовуватися літій-іонна батарея невідомої ємності, встановлена в традиційному для скейтбордів стилі низько в шасі між осями. Швидкість швидкої зарядки постійним струмом невідома, але можна не сумніватися, що вона складатиме близько 200 кіловат; i7 xDrive60, для порівняння, заряджається зі швидкістю 195 кіловат. Запас ходу також не повідомляється, але BMW планує, що i5 eDrive40 зможе подолати 475 км за даними Агентства з охорони навколишнього середовища США. Найближчий конкурент цієї моделі, Mercedes-Benz EQE 350+, має розрахунковий запас ходу 490 км і швидкість зарядки 170 кВт.
Тримайте руки при собі
Подолання великих відстаней – це те, що робить i5 ідеальним. Він комфортний, завдяки добре амортизованій передній двохважільній підвісці та додатковій м’якості пневматичних пружин на задній осі. Він також оснащений технологіями допомоги водієві, включаючи оновлену версію системи BMW Highway Assistant, яка тепер включає автоматичну зміну смуги руху без допомоги рук.
Скажімо, ви їдете зі швидкістю 110 км/год по шосе, а попереду вас їде вантажівка. BMW i5 проактивно перевірить ліву смугу руху і, якщо вона вільна, попередить вас про готовність влитися в неї. Все, що потрібно буде зробити, щоб прийняти зміну смуги руху, – це поглянути у відповідне бічне дзеркало, і, вуаля, ви на новій смузі. Тобто, тепер водієві BMW не доведеться не те що вмикати повторювач повороту, до чого більшість з них і так не звикли, а навіть торкатись керма задля зміни смуги руху!
Система Highway Assistant працює подібно до системи Super Cruise від General Motors, дозволяючи i5 тривалий час їздити по шосе, не вимагаючи від водія тримати руки на кермі. Крім того, Highway Assistant більш поблажливо ставиться до невеликих втручань водія, наприклад, якщо ви хочете злегка відхилитися від курсу, щоб уникнути перешкод на дорозі. Інші системи можуть повністю відключитися, але Highway Assistant завжди активна.
Після запуску 5 серії цієї осені BMW дистанційно розішле оновлення для клієнтів 7 серії, яка надасть їхнім автомобілям цю додаткову функцію. Спасибі, 5G-зв’язку.
До речі, про зв’язок, лінійка 5 Series матиме оновлене мультимедійне програмне забезпечення BMW iDrive 8.5, яке незабаром з’явиться для всієї модельної лінійки компанії. Основна зміна в цій системі полягає в тому, що в нижній частині центрального дисплея з’явився фіксований ряд іконок, який полегшує пошук найбільш часто використовуваних меню.
Більше задоволення від поїздки на роботу
Очевидно, що саме BMW eDrive40 буде найбільш популярною версію нової i5 ніж більш потужна M60 з повним приводом, але задньопривідний i5 легший і жвавіший. Якщо ж ви хочете поганяти, то i5 M60 xDrive – це ваш вибір. За словами тих, кому довелось поїздити на прототипі, додаткова потужність помітна, що само собою зрозуміло. Але врівноваженість, яку забезпечує активна система протидії крену M60, дійсно допомагає відчувати себе комфортно та спокійно. Особливо на розбитому асфальті, коли автомобіль справляється з дорожніми нерівностями з більшою стабільністю. На гладких поверхнях 48-вольтова система протидії крену зменшує зайві рухи кузова, але не до такої міри, щоб i5 відчував себе нехарактерно напруженим.
i5 матиме 2,5-градусний поворот задньої осі, який допомагає маневрувати на високих швидкостях, але, на відміну від 10-градусної системи Mercedes-Benz, ця система не надасть переваг для паркування в тісному міському середовищі. З іншого боку, i5 буде оснащений тими ж функціями допомоги при паркуванні, що й i7, де ви навіть можете дистанційно керувати седаном по заздалегідь нанесеному на карту маршруту. Наприклад, якщо ваша під’їзна дорога дуже погана або затісна.
Після дня тестування прототипів i5, найкращий комплімент, який отримав новий седану – це те, що він їде так, як і повинен їхати седан 5 серії. Він не відчувається надмірно важким, незважаючи на великий баласт акумуляторів між осями. Він не розгойдується, але в той же час відносно низькопрофільні 245/40 передні та 275/35 задні шини M60 не призводять до дискомфортної їзди. Звичайно, будуть відмінності між базовими моделями 5 серії з фіксованими амортизаторами і більш швидкими варіантами M з технологіями активної підвіски, але цей BMW дійсно відчувається як щось середнє між спритністю 3 серії і чудовою вишуканістю великої 7-ї серії.
Поки що все добре
Інтер’єр i5 має просте планування, а сидіння досить приємні. Більше сказати складно, бо він також як і зовнішність до часу прикритий камуфляжною тканиною Салон, швидше за все, не матиме такого ж рівня стилю, як Mercedes-Benz EQE; не очікуйте мільйони кольорів навколишнього освітлення або дерева в смужку. Але принаймні тут тихо, і він напевно матиме кращу підгонку та обробку, ніж будь-що, що пропонує Tesla, з фізичними елементами керування та всім іншим.
BMW i5 коштуватиме приблизно як Mercedes-Benz EQE, тобто десь на $15-20 тисяч дорожче свої аналогів з традиційними двигунами. Щоправда, вартість, технічні подробиці та комплектації ми дізнаємось вже в травні, коли BMW зніме обгортку зі свого нового седана.
Поиск
Подобные статьи
Zeekr анонсував електрокар з розгоном до 100 кмгод менше 3 с
При цьому установка двомоторного ліфтбека вже в...Lamborghini Urus розпродали до 2026 року
Urus приніс справжній успіх для Lamborghini з м...У Казахстані почнуть збирати Skoda Kodiaq
Новий кросовер розширить модельний ряд Skoda мі...Новий PEUGEOT E-5008 здобув «Золоте кермо 2024» в категорії великих сімейних автомобілів
Крістіан Дітш (Christian Dietsch), керуючий дир...Чи можливо в Україні придбати автомобіль онлайн під ключ? Кейс українського автохолдингу
А як бути у випадку з автомобілем? Це не якісь ...