Завдяки чому змінився український ринок авто для бізнесу
Так, за данними AUTO-Consulting приватні власники придбали 37,5 тис авто, але ця цифра лише на 10% більша, за минулий рік. У той же час державні та приватні компанії загалом придбали 22,6 тис. нових легкових автомобілів (не LCV), що на 24,2% більше ніж торік. Найбільше потребувала нових автівок держава, бо закуповувала транспорт для медичних закладів, поліції, комунальних служб, силових структур, тощо.
Але поповнювали власні автопарки і великі приватні компанії, які вже довгий час відкладали закупівлю нових автівок через війну. Але транспорт старіє, зношується, то ж настав час таких закупівель саме у 2024 році.
Цікаво, що попит на автомобілі для бізнесу та державних структур має інший рейтинг, ніж загальний ринок. Так, №1 серед корпоративних замовників за 9 місяців 2024 року була Renault, яку обрали майже 24% всіх покупців. Причому, продажі Renault за цей період зросли на 25%, тобто й були тим драйвером зростання ринку як корпоративного ринку, так і ринку нових авто взагалі.
На другому місці серед корпоративних замовників була Toyota, яка контролювала 14% цього сегменту ринку. А от зростання її продажів було 7,7% тобто менше, ніж загальні показники. Зазначимо, що Toyota ще додала декілька моделей у сегменті LCV і намагається розширювати модельну політику і далі.
Потужно себе почуває на ринку корпоративних закупівель і Skoda. Вона посіла третє місце, контролювала 9% корпоративного сегменту і зросла на 25,7%. Тобто Skoda теж стала драйвером зростання цього сегменту.
Чудово відпрацювали і дилери Citroen та Peugeot. Ці бренди посіли 4 та 5 місце на корпоративному ринку, разом контролювали майже 11% продажів і зростали на 84%. Тобто, Peugeot та Citroen теж рухали ринок до потужного зростання.
Якщо ще поглянути на ті бренди, які зростали швидше за загальний ринок, то слід відмітити Mitsubishi (+77%), Ford (+44%) та Nissan (+124%).
Отже, саме всі ці перелічені бренди забезпечили 24% зростання продажів автомобілів для бізнесу та державних структур, а також внесли вагомий вклад в зростання загального ринку нових легкових автомобілів в Україні в цьому році.
Більше про статистику продажів нових авто – читайте у розділі «Статистика»
Поиск
Подобные статьи
Volkswagen впроваджує нову стратегію найменування моделей
Томас Шефер, генеральний директор бренду Volksw...На виставці IAA MOBILITY 2025 у Мюнхені буде представлений і український стартап
Раніше ми вже розповідали про їх легкий вантажн...У серпні відбувся корінний злам на українському авторинку
Що було драйвером повернення до зростання автор...В Україні почали забудовувати автопаливозаправники на шасі ще одного бренду
Виготовили 4 нові односекційні автоцистерни міс...В Україні офіційно дебютував електричний пікап JAC T9 EV
Виставка «Електроспектива» – це уніка...