Завод АЛЬФАТЕКС представив на ComAutoTrans 2025 практичні рішення для міського господарства
У фокусі — нові рішення для комунальних служб, будівельних і аварійно-ремонтних робіт.
Головні прем`єри виставки ComAutoTrans 2025
Автовишка на базі IVECO DAILY: маневровість і висота
Найбільшу зацікавленість серед відвідувачів викликала новинка — автовишка CTE ZED 14, змонтована на шасі IVECO DAILY. Це рішення призначене для виконання висотних робіт — монтажу, ремонту, будівництва — з можливістю підйому персоналу та обладнання на висоту до 14 метрів.
Конструкція стріли — трисекційна ричажно-телескопічна, виготовлена з європейської конструкційної сталі STRENX, яка забезпечує міцність при зниженій вазі. Стріла обертається на 360 градусів, а люлька — на 60 градусів у кожен бік, що дозволяє максимально точно позиціювати робоче місце. Максимальний горизонтальний виліт — 5,5 метра, вантажопідйомність — до 230 кг. Управління здійснюється за допомогою гідравліки.
Сміттєвоз АТ-4041: ефективне ущільнення й великий об’єм
Модель сміттєвоза АТ-4041, побудована на шасі DAYUN CGC1210, призначена для збору твердих побутових відходів. Кузов має об’єм 16 кубічних метрів. Встановлений пресуючий механізм забезпечує ущільнення сміття в пропорції 6:1, що дозволяє зменшити кількість рейсів і підвищити ефективність вивезення.
Контейнери завантажуються за допомогою бокового маніпулятора, який здатен підіймати ємності вагою до 700 кг. Загальна маса сміття, яку може прийняти кузов, сягає 8 890 кг. Машина сумісна як зі стандартними контейнерами (0,06 м³), так і з євроконтейнерами на 1,1 м³.
Аварійна майстерня АТ АМ-0102: мобільний центр оперативного реагування
Аварійний фургон АТ АМ-0102 на базі шасі DAYUN CGC1100 розроблений для оперативного усунення аварій на тепломережах та системах гарячого водопостачання. Автомобіль має два окремі відсіки — пасажирський та вантажний.
У пасажирському відсіку встановлено чотири сидіння з ременями безпеки та відкидною стільницею. Опалення забезпечує автономний дизельний обігрівач потужністю 2 кВт. Такий фургон дозволяє перевозити бригаду та обладнання до місця проведення ремонтів у найкоротші терміни.
Шасі має колісну формулу 4×2, оснащується дизельним двигуном Weichai WP4.1Q160E50 (норм Євро-5) об’ємом 4,1 л і потужністю 150 к.с., у парі з 6-ступеневою КПП від Shaanxi Fast Gear. Також використано компоненти Bosch, Wabco, ZF.
Самоскид АТВ-2/2: три напрямки розвантаження
Самоскид АТВ-2/2 на базі DAYUN CGC1120 оснащено платформою об’ємом 10 кубічних метрів та механізмом тристороннього розвантаження, що дозволяє зручно вивантажувати матеріали у будь-якому напрямку. Вантажопідйомність — 8 000 кг, що робить цю модель придатною для будівельних, ремонтних і комунальних робіт, де потрібна швидка логістика сипучих вантажів.
Представлені моделі — приклад інженерної практичності, функціональності й орієнтації на конкретні задачі міського господарства.
На шасі вантажівок DAYUN вже пропонується десятки варіантів конфігурацій спецтехніки
Детальніше огляд цієї виставки можна подивитися у цьому відео:
Поиск
Подобные статьи
Volkswagen впроваджує нову стратегію найменування моделей
Томас Шефер, генеральний директор бренду Volksw...На виставці IAA MOBILITY 2025 у Мюнхені буде представлений і український стартап
Раніше ми вже розповідали про їх легкий вантажн...У серпні відбувся корінний злам на українському авторинку
Що було драйвером повернення до зростання автор...В Україні почали забудовувати автопаливозаправники на шасі ще одного бренду
Виготовили 4 нові односекційні автоцистерни міс...В Україні офіційно дебютував електричний пікап JAC T9 EV
Виставка «Електроспектива» – це уніка...