Завод АЛЬФАТЕКС представив на ComAutoTrans 2025 практичні рішення для міського господарства
У фокусі — нові рішення для комунальних служб, будівельних і аварійно-ремонтних робіт.
Головні прем`єри виставки ComAutoTrans 2025
Автовишка на базі IVECO DAILY: маневровість і висота
Найбільшу зацікавленість серед відвідувачів викликала новинка — автовишка CTE ZED 14, змонтована на шасі IVECO DAILY. Це рішення призначене для виконання висотних робіт — монтажу, ремонту, будівництва — з можливістю підйому персоналу та обладнання на висоту до 14 метрів.
Конструкція стріли — трисекційна ричажно-телескопічна, виготовлена з європейської конструкційної сталі STRENX, яка забезпечує міцність при зниженій вазі. Стріла обертається на 360 градусів, а люлька — на 60 градусів у кожен бік, що дозволяє максимально точно позиціювати робоче місце. Максимальний горизонтальний виліт — 5,5 метра, вантажопідйомність — до 230 кг. Управління здійснюється за допомогою гідравліки.
Сміттєвоз АТ-4041: ефективне ущільнення й великий об’єм
Модель сміттєвоза АТ-4041, побудована на шасі DAYUN CGC1210, призначена для збору твердих побутових відходів. Кузов має об’єм 16 кубічних метрів. Встановлений пресуючий механізм забезпечує ущільнення сміття в пропорції 6:1, що дозволяє зменшити кількість рейсів і підвищити ефективність вивезення.
Контейнери завантажуються за допомогою бокового маніпулятора, який здатен підіймати ємності вагою до 700 кг. Загальна маса сміття, яку може прийняти кузов, сягає 8 890 кг. Машина сумісна як зі стандартними контейнерами (0,06 м³), так і з євроконтейнерами на 1,1 м³.
Аварійна майстерня АТ АМ-0102: мобільний центр оперативного реагування
Аварійний фургон АТ АМ-0102 на базі шасі DAYUN CGC1100 розроблений для оперативного усунення аварій на тепломережах та системах гарячого водопостачання. Автомобіль має два окремі відсіки — пасажирський та вантажний.
У пасажирському відсіку встановлено чотири сидіння з ременями безпеки та відкидною стільницею. Опалення забезпечує автономний дизельний обігрівач потужністю 2 кВт. Такий фургон дозволяє перевозити бригаду та обладнання до місця проведення ремонтів у найкоротші терміни.
Шасі має колісну формулу 4×2, оснащується дизельним двигуном Weichai WP4.1Q160E50 (норм Євро-5) об’ємом 4,1 л і потужністю 150 к.с., у парі з 6-ступеневою КПП від Shaanxi Fast Gear. Також використано компоненти Bosch, Wabco, ZF.
Самоскид АТВ-2/2: три напрямки розвантаження
Самоскид АТВ-2/2 на базі DAYUN CGC1120 оснащено платформою об’ємом 10 кубічних метрів та механізмом тристороннього розвантаження, що дозволяє зручно вивантажувати матеріали у будь-якому напрямку. Вантажопідйомність — 8 000 кг, що робить цю модель придатною для будівельних, ремонтних і комунальних робіт, де потрібна швидка логістика сипучих вантажів.
Представлені моделі — приклад інженерної практичності, функціональності й орієнтації на конкретні задачі міського господарства.
На шасі вантажівок DAYUN вже пропонується десятки варіантів конфігурацій спецтехніки
Детальніше огляд цієї виставки можна подивитися у цьому відео:
Поиск
Подобные статьи
Як реєструвати великотоннажні та технологічні транспортні засоби у сервісних центрах МВС
Перереєстрація технологічних транспортних засоб...На українському ринку з`явився доступний варіант вантажівки 4х4
JAC Motors, у тісній співпраці з групою компані...Яким буде новий PEUGEOT E-208 GTi
Сорок років тому Бренд PEUGEOT написав новий ці...Яка продукція може врятувати виробників автобусів в Україні
Спочатку треба віддати належне і відверто сказа...З нагоди ювілею Volkswagen запускає спеціальну версію VW Polo Edition 50
Спеціальна модель базується на Polo з лінійкою ...