ZF Aftermarket дає поради для професійного зимового техогляду

by / Пятница, 20 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

Влітку системи ходової частини багатьох легкових автомобілів працювали важче, ніж зазвичай. Поїздки у відпустку та експлуатація причепа додалися до звичних навантажень і створили величезне навантаження на автомобіль, особливо на його підвіску. А тепер зимовий сезон вже не за горами, приносячи з собою соляні бризки і сміття з доріг, холод, мокру погоду зі снігом і льодом.

Тому ZF Aftermarket рекомендує автомайстерням запросити своїх клієнтів на зимову перевірку. Для користувачів сезонних шин необхідність є очевидною через зміну коліс, але водії всесезонних шин також повинні отримати це запрошення.

Незважаючи на нинішню складну економічну ситуацію в багатьох домогосподарствах, бажання тримати власний автомобіль у безпеці та придатності до експлуатації залишається високим. У нещодавньому опитуванні німецької експертної організації KÜS 100% респондентів заявили, що для них важливо, щоб їхній автомобіль був у хорошому технічному стані. 88% з них хочуть, щоб пошкодження були усунені якомога швидше, а 75% вважають, що проактивний контакт з їхньою майстернею є добрим або навіть дуже добрим.

Щоб зимова перевірка була успішною як для клієнта, так і для майстерні, експерти ZF Aftermarket пропонують наступні п’ять порад:

1. Оптимізуйте планування роботи майстерні: Якщо заміна коліс необхідна, вона не повинна проводитися в темпі «піт-стопу». Необхідно передбачити час для огляду в рамках прийому автомобіля, щоб виявити всі дефекти.

2. Забезпечте прозорість: Якщо клієнт не присутній під час перевірки автомобіля, майстер з приймання або технік з мехатроніки повинен задокументувати компоненти автомобіля, які потребують ремонту, за допомогою фото- або відеозйомки.

3. Розширюйте діагностику пошкоджень: При заміні коліс перевірте стан не тільки гальм, але й усіх компонентів підвіски. Наприклад, пошкоджені кам’яною крихтою пружини можуть взимку під впливом солі піддатися корозії і згодом зламатися. Навіть мінімально негерметичні пневматичні ресори можуть спричинити дорогі подальші пошкодження.

4. Проведіть перевірку акумулятора: Це має бути частиною кожної зимової перевірки. В іншому випадку існує високий ризик того, що клієнт застрягне в перші холодні дні – що особливо неприємно відразу після відвідування майстерні.

5. Пропонуйте клієнту аксесуари: Під час запису на прийом (онлайн) клієнти повинні мати можливість замовити сезонні пакети аксесуарів — наприклад, засоби для догляду, ланцюги проти ковзання, гумові килимки для підлоги тощо.

Завдяки брендам Lemförder, SACHS, TRW і WABCO підрозділ запасних частин ZF Aftermarket пропонує повний спектр запчастин і послуг для всієї системи шасі. Новинкою в асортименті є бренд WABCO з його асортиментом компресорів для пневматичної підвіски для багатьох моделей легкових автомобілів. Це перевірена технологія оригінального обладнання, яка вже встановлена в мільйонах автомобілів. Асортимент TRW включає гальмівні диски, гальмівні колодки та запчастини для барабанних гальм, гальмівну рідину, шланги та всі інші компоненти для обслуговування гальм. Під брендом SACHS ZF Aftermarket постачає всі типи амортизаторів і пневматичних пружин. Асортимент Lemförder включає запчастини рульового управління та ходової частини: важелі управління, тяги, колісні шарніри та багато іншого. Повну інформацію ви знайдете на сайті: https://aftermarket.zf.com

В Україні доступний універсальний ремкомплект для ремонту гальмівних супортів TRW від ZF Aftermarket

TOP