ZF Aftermarket виводить Smart Camera S-Cam на незалежний ринок: нова ера ADAS для автомайстерень
Поширення автомобілів із системами допомоги водієві знову значно прискорилося з липня 2024 року. Відтоді, згідно з правилами ЄС, автоматична система екстреного гальмування, інтелектуальна система допомоги при збереженні швидкості та система попередження про виїзд зі смуги руху, серед інших, є обов’язковим обладнанням для всіх нових автомобілів. І всім цим системам допомоги водієві потрібні дані з датчика камери для виконання їхньої функції.
Концерн ZF є найбільшим у світі постачальником фронтальних камер
Кваліфікація для роботи з системами допомоги водієві – це інвестиція в майбутнє для незалежних майстерень. Ринок має великий потенціал: ZF є найбільшим у світі постачальником фронтальних камер і виробляє понад десять мільйонів одиниць на рік, які постачаються 14 провідним автовиробникам. У найближчі десять років переважна більшість автомобілів в Європі буде оснащена такими камерами.
Після аварії або пошкодження скла може знадобитися заміна передньої камери, для якої раніше не було запасних частин. Завдяки ZF Smart Camera підрозділ ZF Aftermarket виводить на ринок датчик камери, який дозволяє незалежним майстерням легко і просто виконувати ремонтні роботи. Завдяки унікальному пристрою, що складається з власного апаратного та програмного забезпечення ZF, ZF Smart Camera відповідає специфікаціям автовиробників і підтримує функції систем допомоги водієві на рівні OEM.
ZF Smart Camera буде запущена в десяти версіях, які можна використовувати для оснащення понад 50 автомобілів. Серед них багато моделей Stellantis Group (Citroën, DS, Peugeot, Opel) та Nissan.
ZF Aftermarket пропонує повну екосистему ADAS
Асортимент запасних частин, який буде послідовно розширюватися протягом найближчих місяців, також інтегрований в повну екосистему ADAS від ZF Aftermarket для підтримки майстерень в обслуговуванні ADAS. Сюди також входить необхідне обладнання для діагностики та калібрування запасних частин в автомобілі, для чого ZF Aftermarket пропонує власне діагностичне програмне забезпечення під назвою ZF MultiScan. Налаштування датчиків здійснюється за допомогою власних калібрувальних стінок ZF. Автомайстерні вчаться користуватися обома програмами на навчальних курсах в рамках концепції майстерні ZF [pro]Tech, в рамках якої вони можуть навчити своїх співробітників ставати експертами ADAS.
«Розширюючи нашу пропозицію ADAS, ми вкотре підкреслюємо наше прагнення максимізувати час безвідмовної роботи та створювати додаткову цінність у співпраці з нашими клієнтами», – коментує Маркус Віттіг, глобальний керівник бізнес-лінійки легкових автомобілів у ZF Aftermarket. «Завдяки цілеспрямованому доступу до наших трьох основних напрямків – інноваційних продуктів, інтелектуальних інструментів та діагностичних рішень, а також практичного навчання – ми даємо змогу фахівцям з мобільності активно впливати на зміни. Для нас час безвідмовної роботи означає не лише збільшення часу безвідмовної роботи автомобіля кінцевого клієнта, але й підвищення продуктивності для наших партнерів. Наша мета – забезпечити сталу підтримку їхніх процесів завдяки сильній, цілісній екосистемі».
Поиск
Подобные статьи
MAN запустив у виробництво останнє покоління дизельних двигунів. Далі тільки електрика
Генеральний директор MAN Олександр Власкамп зая...Який зараз вигляд має автопарк ЗСУ: мотоцикли, багі, бронемашини, MRAP
За інформацією Головного управління забезпеченн...Новий автобус «Історик» був розроблений та випускається в Сумах
Виробництво нового шкільного автобусу організов...Із заводу KIA вкрали 900 двигунів
Виявити нестачу такої великої кількості виробів...Toyota планує представити компактний Land Cruiser Mini
Відомо, що компактний кросовер матиме довжину б...