ZF розширює портфоліо систем керування рухом cubiX на комерційні автомобілі
Як і у випадку з легковими автомобілями, функції електронного управління в комерційних транспортних засобах також зростають, що призводить до зростання попиту на спеціальні блоки управління. З появою нових електричних та електронних технологій для транспортних засобів, усіма приводами автомобіля, включаючи гальма, трансмісію та рульове управління, можна керувати централізовано за допомогою програмного забезпечення для керування. Саме тут у гру вступає cubiX: програмне забезпечення ZF контролює всі приводи, забезпечуючи стабільність, безпеку, точність і продуктивність автомобіля. Система тепер також доступна для клієнтів комерційних автомобілів, адаптована до їхніх індивідуальних потреб і включає програмне забезпечення, апаратне забезпечення, а також послуги системної інтеграції та системного інжинірингу.
Запускаючи cubiX для комерційних автомобілів, ZF демонструє, як синергія між підрозділами та провідний досвід у галузі управління рухом транспортних засобів дозволяє пропонувати на ринку економічно ефективні рішення для «готових до автоматизації» систем управління рухом транспортних засобів: «Для нас було очевидно, що необхідно розширити портфоліо програмних платформ для керування рухом транспортних засобів, щоб задовольнити потреби комерційного транспорту», — пояснює д-р Хольгер Кляйн, генеральний директор ZF Group. «Адаптація інноваційних технологій, які ми спочатку розробили для однієї сфери застосування, до кількох сегментів завжди була однією з сильних сторін і конкурентних переваг ZF».
Великий потенціал для автоматизації
cubiX взаємодіє з усіма системами віртуального водія і виконавчими механізмами транспортного засобу, щоб забезпечити необхідну безпеку, точність і продуктивність транспортного засобу в складних сценаріях водіння, таких як вантажні майданчики або порти, де є більше можливостей для розгортання автоматизованих технологій в порівнянні з дорогами загального користування. Таким чином, cubiX для комерційних транспортних засобів є технологією, що забезпечує більш високий рівень автоматизації.
Автоматизація руху транспортних засобів на вантажних майданчиках і в портах може значно підвищити ефективність і продуктивність, одночасно вирішуючи ключові проблеми, що впливають на логістичну галузь, такі як постійний дефіцит водіїв, особливо для нічних операцій.
Саме тому cubiX від ZF спрощує роботу виробників транспортних засобів і кінцевих користувачів. Постачальники систем віртуальних водіїв і виробники комплектного обладнання можуть зосередитися на своїх ключових компетенціях, подбавши про сприйняття і планування, а також про сам транспортний засіб. ZF забезпечує «готове до автоматизації» управління рухом автомобіля завдяки своєму портфоліо продуктів X-by-wire.
Програмне забезпечення було протестовано в реальних умовах і вже довело свою високу ефективність під час нещодавнього довгострокового пілотного дослідження в Німеччині, де cubiX було успішно впроваджено.
Концерн ZF впроваджує інновації в комерційних автомобілях, щоб сформувати майбутнє транспорту
Поиск
Подобные статьи
Mitsubishi планує «електризувати» весь модельний ряд до 2035 року
Йдеться не лише про акумуляторні електромобілі,...В Туреччині стартують продажі національного електрокара TOGG
Постачання перших електромобілів почнеться з кі...Депутати хочуть ще спростити ввезення автомобілів в Україну
У законопроєкті №9058 передбачено внесення змін...Ford скоротить ще 1 тис. співробітників у Європі
Зараз на заводі в іспанському Альмусафесі працю...Український бронеавтомобіль «Новатор» витримав хвилю осколків від «Граду»
«Українська Бронетехніка» виклада фот...