ZF створює дуже компактний та конкурентоспроможний безмагнітний електродвигун
Таким чином, цей удосконалений варіант синхронного двигуна з окремим збудженням є альтернативою синхронним машин з постійними магнітами (PSM). Останні в даний час є двигунами, що найчастіше використовуються в електромобілях, але в їх основі лежать магніти, виробництво яких вимагає використання рідкісноземельних елементів. З I2SM ZF встановлює новий стандарт у виробництві електродвигунів, які є надзвичайно екологічними, а також дуже потужними та ефективними в експлуатації.
Порівняно із звичайними системами SESM, асинхронний збудник дозволяє знизити втрати, пов’язані з передачею енергії ротору, на 15 відсотків. Крім того, викиди вуглекислого газу при виробництві електродвигунів PSM, зокрема за рахунок рідкісноземельних магнітів, можуть бути знижені до 50 відсотків.
На додаток до цих переваг I2SM усуває втрати на опір, що виникають у традиційних електродвигунах PSM. Це забезпечує кращу продуктивність у певних режимах роботи, наприклад, при тривалих поїздках по шосе на високій швидкості.
ZF представляє автономні електричні шатли нового покоління
Поиск
Подобные статьи
Автомобілі Audi будуть називати по-новому
Наступного року сімейства Audi А4 та А6 мають в...В Україну можуть почати поставки електричних бетонозмішувачів
Вантажівка повністю відповідає високим екологіч...В Україні порахували середній вік електрокарів
Але цей показник значно нижчий, ніж вцілому в а...Німецький автопром вдало компенсував вихід з російського ринку
У BMW та Daimler Truck – рекордний прибуток, у ...Стабільність та надійність. Автокомпоненти АВТЕК та Opet плідно співпрацюють вже 5 років
Цього року виповнюється 5 років співпраці двох ...