Жеваго збирається оскаржувати націоналізацію «АвтоКрАЗу»
«Процедура дозволяє йти з позовом одразу до Верховного Суду. Готуємо. Діятимемо в рамках законодавства і сподіваємося на думку керівників держави, які все ж таки подивляться і скажуть, що коли люди готові давати продукцію під гарантію, краще нехай вони роблять», — сказав Жеваго.
Він зауважив, що перед націоналізацією підприємства держава майже не закуповувала автомобілів компанії, натомість віддаючи перевагу дорожчим вантажівкам чеської компанії Tatra. Крім цього за словами бізнесмена в міноборони відмовлялися оплачувати вантажівки, котрі «АвтоКрАЗ» вже зібрав для ЗСУ.
«У 2022 році Збройні сили не придбали у нас жодного автомобіля. Перед цим придбали п’ять автомобілів без попередньої оплати. Ще п’ять відмовилися купувати та продали їх зі збитками для підприємства вже після націоналізації у січні 2023-го. Після націоналізації у листопаді до березня заробітна плата не виплачувалася, бо не було жодного замовлення. Держава нам відмовлялася платити 4,5 млн грн за автомобіль, сьогодні ж для себе уклала з «КрАЗом» контракт на ті ж автомобілі вже по 5,6 млн грн за авто», — зазначив Жеваго.
Нагадаємо, що за рішенням Ради Національної безпеки та оборони активи компаній «Укрнафта», ПАТ «Укртатнафта», АТ «Мотор Січ», ПрАТ «АвтоКрАЗ» та ПрАТ «Запоріжтрансформатор» передали в управління Міністерства оборони.
Що відбувалося з КрАЗом за рік до націоналізаціх — можна почути у цьому відео:
Поиск
Подобные статьи
УБД матимуть 50% знижку на автострахування
Верховна Рада підтримала зміни до закону про ст...Продажі Tesla в Європі впали майже вдвічі
Компанія Ілона Маска продала лише 9945 авто в Є...В Україні розпочато прийом замовлень на новий Opel Grandland. Оголощені ціни
Новий Opel Grandland: привабливе втілення німец...Tatra випустила останню модель покоління T815
Виробництво Tatra T815 тривало цілих 42 роки. З...Якою може бути гідна альтернатива новому авто в 2025-му. Бачення українського автохолдингу
На щастя, Україна має дуже розвинений ринок вжи...