Зроблено в Україні (Під час війни): Інновації та якість від КМЗ

by / Среда, 25 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

Представники заводу, неодноразово брали участь у різноманітних виставках та презентаціях з автомобільним краном KMZ 25-40, який є основним у лінійці виробника, тому і на цей раз представили інноваційний кран KMZ 25-32.

На відміну від моделі KMZ 25-40, яка вже знайома в Україні і отримала високу оцінку з боку спеціалістів, новий автокран має зменшену стрілу, а також споряджену масу, і що найголовніше зменшену вартість, але так само високу якість, велику увагу на всіх етапах виготовлення, починаючи від конструкторської роботи і завершуючи сервісним обслуговуванням вже відвантаженої техніки замовникам.

Автокрани виробництва ТОВ «КИЇВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАВОД» створено на базі шасі SITRAK C5H, яке в свою чергу є ліцензійним продуктом «Powered by MAN», та виробляється підприємством «CNHTC», яке на 25% належить німецькому виробнику. Модель шасі також знайома в Україні своєю якістю, багатою комплектацією, та невисокою вартістю утримання та експлуатації. Також за бажанням замовника, автокранову надбудову можна розмістити на більшості шасі які присутні в Україні.

ТОВ «КИЇВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАВОД» — виробник українських автомобільних кранів та іншої спецтехніки, самостійно розроблена конструкторська документація та застосування провідних компонентів українського виробництва, дозволило отримати високий ступінь локалізації виробництва, який на сьогодні складає більш ніж 40%, робота заводу в цьому напрямку не завершується, і в планах найближчим часом підняти ступінь локалізації до 50%.

У 2022 році підприємство було змушене перевезти своїх фахівців, та організувати виробництво до безпечного регіону, а саме у м. Виноградів Закарпатської області.

Незважаючи на війну, знищене обладнання, проблеми релокації, команда заводу змогла продовжити виробництво не лише вже знайомих автокранів, а також маніпуляторів, багатофункціональних кранів КМЗ 22-10 на тракторному ходу, а також сучасних сміттєвозів, самоскидних платформ, зерновозів та багато іншої спецтехніки.

Підприємство активно розвивається, надаючи широкий спектр додаткових послуг від технічного обслуговування до капітального ремонту різноманітних вантажних автомобілів, та спецтехніки.

ТОВ «КИЇВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАВОД» (ТМ «KMZ») був представлений у каталозі вітчизняних виробників спецтехніки «Українська техніка для громад» не тільки автокранами, але й іншою спецтехнікою, включно з крано-маніпуляторними установками, гідравлічними підйомниками та багатофункціональними кранами, самоскидами, сміттєвозами.

Спеціалісти заводу, постійно вдосконалюють технології виробництва, впроваджуються нові виробничі лінії, створюються нові робочі місця, завод має свій власний науково-дослідний центр та професійний конструкторський відділ.

Також постійно підвищується рівень локалізації, на відміну від переважної більшості виробників, які декларують ступінь локалізації на рівні 20% (необхідний рівень локалізації у 2024 році), але реальна локалізація іноді майже відсутня. Як правило більшість виробників не морочаться з конструюванням та виробництвом різноманітного обладнання, а просто встановлюють вже готову надбудову інших іноземних виробників, та видають за власну розробку, і таким чином намагаються отримати такі бажані відсотки локалізації.

Стосовно локалізації національного виробництва на заході будо багато дискусій.

Так, Президент Федерації «Укравтотранс» Ігор Шкіря, під час зустрічі з Юлією Свириденко, Першим віце-прем’єр-міністром та Міністром економіки України, підняв важливі питання порушення Закону про локалізацію при проведенні державних тендерів. Він заявив, що в даний час, для державних закупівель, вимоги до локалізації виробництва складають лише 20% і для підтвердження цього достатньо просто заявити про свій статус виробника на платформі Prozorro. Потрібно розробити дієвий механізм позбавлення можливості псевдо виробникам з псевдолокалізацією мати почесне звання українського виробника , та не дискредитувати реальну українську машинобудівну галузь. Також Президент Федерації «Укравтотранс» відзначив , що великим державним замовникам вкрай необхідно публічно формувати багаторічну стратегію закупівель та створювати умови для укладення довгострокових договорів з реальними українськими виробниками.»

TOP