У Міністерстві економіки повідомили, що нові заходи, які торкнуться товарів із кількох секторів, зокрема текстилю, сталі та автомобілебудування, охоплять імпорт на суму $52 млрд.
«Мита вже існують. Ми просто підвищимо їх до максимально дозволеного рівня. Без певного рівня захисту майже неможливо конкурувати», – прокоментував міністр економіки Марсело Ебрард.
Він додав, що крок спрямований на захист робочих місць, оскільки китайські автомобілі потрапляють на місцевий ринок «за цінами, що нижче референтних».
За даними агентства, Китай рішуче виступив проти подібного тиску й обмежень «під різними приводами». У Пекіні ж закликали Мексику разом працювати над глобальним економічним відновленням.
«Ми будемо рішуче захищати власні права та інтереси залежно від ситуації», – сказав представник Лінь Цзян.
Мита, за словами аналітиків, торкнуться країн, що не мають угод про вільну торгівлю з Мексикою, зокрема Китаю, Південної Кореї, Індії, Індонезії, росії, Таїланду та Туреччини. Загалом обмеження стосуватимуться 8,6% усього імпорту і, за оцінками, захистять 325 тис. робочих місць у промисловості та виробництві.
Також план передбачає 35% мита на сталь, іграшки та мотоцикли, а на текстильні вироби – від 10% до 50%.
Кількість китайських брендів скоротиться до 20