Audi запустила новий бренд — без чотирьох кілець
Новий бренд називається AUDI — без знаменитих кілець і строго великими літерами. Він запущений у партнерстві з SAIC як поєднує в собі ДНК материнської марки та китайських новацій. Моделі AUDI націлені на технологічно просунутих користувачів, і глибоке розуміння їх потреб з боку SAIC тут дуже доречно. Ще в Audi буде доступ до технологічної екосистеми партнера, а в того — до великого досвіду створення продукту преміум-класу, команди дизайнерів і відкладених процесів розробки. Кооперація на 30 відсотків скоротить час виходу машин на ринок, причому перша буде представлена вже в середині наступного року.
Про те, в якому напрямку працюватиме бренд, дає уявлення концепт AUDI E. Це електричний хетчбек на архітектурі Advanced Digitized Platform, оснащений двомоторною силовою установкою та повним приводом quattto. Заявлено віддачу 775 кінських сил і 800 Нм моменту, що крутить, батарея ємністю 100 кіловат-годин і запас ходу до 700 кілометрів за циклом CLTC. Першої сотні концепт досягає через 3,6 секунди після старту, наповнити акумулятор на 370 кілометрів можна за 10 хвилин.
Поиск
Подобные статьи
Zeekr анонсував електрокар з розгоном до 100 кмгод менше 3 с
При цьому установка двомоторного ліфтбека вже в...Lamborghini Urus розпродали до 2026 року
Urus приніс справжній успіх для Lamborghini з м...У Казахстані почнуть збирати Skoda Kodiaq
Новий кросовер розширить модельний ряд Skoda мі...Новий PEUGEOT E-5008 здобув «Золоте кермо 2024» в категорії великих сімейних автомобілів
Крістіан Дітш (Christian Dietsch), керуючий дир...Чи можливо в Україні придбати автомобіль онлайн під ключ? Кейс українського автохолдингу
А як бути у випадку з автомобілем? Це не якісь ...