Audi запустила новий бренд — без чотирьох кілець
Новий бренд називається AUDI — без знаменитих кілець і строго великими літерами. Він запущений у партнерстві з SAIC як поєднує в собі ДНК материнської марки та китайських новацій. Моделі AUDI націлені на технологічно просунутих користувачів, і глибоке розуміння їх потреб з боку SAIC тут дуже доречно. Ще в Audi буде доступ до технологічної екосистеми партнера, а в того — до великого досвіду створення продукту преміум-класу, команди дизайнерів і відкладених процесів розробки. Кооперація на 30 відсотків скоротить час виходу машин на ринок, причому перша буде представлена вже в середині наступного року.
Про те, в якому напрямку працюватиме бренд, дає уявлення концепт AUDI E. Це електричний хетчбек на архітектурі Advanced Digitized Platform, оснащений двомоторною силовою установкою та повним приводом quattto. Заявлено віддачу 775 кінських сил і 800 Нм моменту, що крутить, батарея ємністю 100 кіловат-годин і запас ходу до 700 кілометрів за циклом CLTC. Першої сотні концепт досягає через 3,6 секунди після старту, наповнити акумулятор на 370 кілометрів можна за 10 хвилин.
Поиск
Подобные статьи
В Україні розробили десятки перевірених рішень для бізнесу на базі автомобілів Renault Master
Головний секрет успіху Renault Master – це опти...В дилерських центрах Renault пройдуть Дні відкритих дверей «Рenault Рендеву»*
Детальніше про подію: https://www.renault.ua/of...Замовник з Черкащини обрав ізотермічні фургони на шасі JAC N120
Ізотермічні фургони на шасі JAC N120 поїхали пі...Opel Crossland тепер пропонується зі знижкою в 50 000 грн.
Opel Crossland Elegance — Система поперед...ДСНС України поповнила автопарк вантажною технікою Daewoo Truck
Серед нової техніки — 10 самоскидів, екскаватор...