Audi запустила новий бренд — без чотирьох кілець
Новий бренд називається AUDI — без знаменитих кілець і строго великими літерами. Він запущений у партнерстві з SAIC як поєднує в собі ДНК материнської марки та китайських новацій. Моделі AUDI націлені на технологічно просунутих користувачів, і глибоке розуміння їх потреб з боку SAIC тут дуже доречно. Ще в Audi буде доступ до технологічної екосистеми партнера, а в того — до великого досвіду створення продукту преміум-класу, команди дизайнерів і відкладених процесів розробки. Кооперація на 30 відсотків скоротить час виходу машин на ринок, причому перша буде представлена вже в середині наступного року.
Про те, в якому напрямку працюватиме бренд, дає уявлення концепт AUDI E. Це електричний хетчбек на архітектурі Advanced Digitized Platform, оснащений двомоторною силовою установкою та повним приводом quattto. Заявлено віддачу 775 кінських сил і 800 Нм моменту, що крутить, батарея ємністю 100 кіловат-годин і запас ходу до 700 кілометрів за циклом CLTC. Першої сотні концепт досягає через 3,6 секунди після старту, наповнити акумулятор на 370 кілометрів можна за 10 хвилин.
Поиск
Подобные статьи
Volkswagen впроваджує нову стратегію найменування моделей
Томас Шефер, генеральний директор бренду Volksw...На виставці IAA MOBILITY 2025 у Мюнхені буде представлений і український стартап
Раніше ми вже розповідали про їх легкий вантажн...У серпні відбувся корінний злам на українському авторинку
Що було драйвером повернення до зростання автор...В Україні почали забудовувати автопаливозаправники на шасі ще одного бренду
Виготовили 4 нові односекційні автоцистерни міс...В Україні офіційно дебютував електричний пікап JAC T9 EV
Виставка «Електроспектива» – це уніка...