Чим завершиться для російського автопрому співпраця з Китаєм. Офіційний наказ
Причину позначено розпливчасто — ризики, пов’язані з геополітичною обстановкою. Хоча для Європи та Таїланду таких ризиків не має. А якщо вже існують якісь виробництва, то їхню діяльність за кордоном просять обмежити складанням з деталей, що постачаються з КНР. Це звичить як вирок для російського автопрому, якому вказали місце — бути лише складальним виробництвом, який у будь-який момент може припинитися за бажанням китайської сторони. Ось і все.
А тим часом, Geely, другий за обсягом продажу автовиробник Китаю, вибирає локацію для будівництва заводу в Європі. А компанія Leapmotor вирішила співпрацювати зі Stellantis, який пообіцяв вивести китайців на європейський ринок. На початку року інсайдери говорили про локалізацію Leapmotor на фабриці FIAT Mirafiori у Турині.
Поиск
Подобные статьи
Львівський оборонний кластер передав 1000-й автомобіль на фронт
Для того, щоб поставити фронту 1000 автівок зна...Майже 80% електрокарів на українському ринку китайського виробництва
Підтвердженням популярності електрокарів китайс...У Lamborghini Urus появиться електрична та гібридна версії
Глава Lamborghini Стефан Вінкельманн у розмові ...В Україні повідомили ціни та стартували продажі нового крос-седану CITROEN C4 X
Новинка від CITROEN органічно вписується в моде...Українська діаспора у Люксембурзі передала ДСНС рятувальну спецтехніку
Ця допомога є особливо актуальною, адже через в...