Чим завершиться для російського автопрому співпраця з Китаєм. Офіційний наказ

by / Пятница, 13 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

Причину позначено розпливчасто — ризики, пов’язані з геополітичною обстановкою. Хоча для Європи та Таїланду таких ризиків не має. А якщо вже існують якісь виробництва, то їхню діяльність за кордоном просять обмежити складанням з деталей, що постачаються з КНР. Це звичить як вирок для російського автопрому, якому вказали місце — бути лише складальним виробництвом, який у будь-який момент може припинитися за бажанням китайської сторони. Ось і все.

А тим часом, Geely, другий за обсягом продажу автовиробник Китаю, вибирає локацію для будівництва заводу в Європі. А компанія Leapmotor вирішила співпрацювати зі Stellantis, який пообіцяв вивести китайців на європейський ринок. На початку року інсайдери говорили про локалізацію Leapmotor на фабриці FIAT Mirafiori у Турині.

TOP