Hyundai/Kia придумала нову систему електроприводу для електрокарів

by / Понедельник, 30 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

Зменшення розмірів компонентів приводу також зробило термін “frunk” («передній багажник» від front trunk) частиною повсякденної мови в англомовному світі. А тепер Hyundai та Kia представили світові те, що вони називають наступною великою зміною парадигми в архітектурі електромобілів: універсальну систему приводу коліс, або скорочено Uni Wheel.

По суті, корейський конгломерат автовиробників знайшов спосіб замінити стандартний карданний шарнір постійної швидкості (ШРУС) на шестерні, які знаходяться безпосередньо всередині маточини колеса. Простіше кажучи, одна сонячна шестерня передає потужність через пару упакованих шестерень, які можуть рухатися незалежно до зовнішньої кільцевої шестерні в унікальній та гнучкій планетарній конструкції. Процес стає зрозумілим після перегляду фотографій але краще подивитись відео:

Hyundai/Kia підкреслюють багато переваг системи приводу Uni Wheel: серед них – компактність, гарна керованість, більша довговічність та ефективність. Все це означає, що менша батарея може забезпечити такий самий запас ходу, як і сучасні електромобілі, що батарея такого ж розміру може забезпечити більший запас ходу, або навіть що простір, який звільняється завдяки Uni Wheels, дозволить збільшити розмір батареї, а отже, і запас ходу, не потребуючи більшої платформи для транспортного засобу.

Окрім електромобілів та вантажівок, Uni Wheels може бути використана для широкого спектру мобільних застосувань. Сюди входять транспортні засоби з менш ніж чотирма колесами, такі як скутери та мотоцикли, і навіть інвалідні візки та роботи-доставщики. Hyundai/Kia подали заявки і зареєстрували вісім патентів, пов’язаних з Uni Wheel, у Південній Кореї, а також у Сполучених Штатах та Європі.

TOP