Концерн ZF вперше представляє електромеханічне блокування ременів безпеки
Кожен водій стикався з цим: коли ви швидко тягнете ремінь безпеки, він блокується і не може бути витягнутий далі. Ця функція утримання важлива в разі неминучої аварії, щоб забезпечити контрольоване утримання пасажирів. До цього часу для блокування ременя безпеки були потрібні дві надлишкові механічні системи безпосередньо на втягувачі. Щоб захистити пасажирів у нових концепціях сидінь, ZF LIFETEC впроваджує нову електромеханічну систему в серійне виробництво. Електрифікація датчика і системи спрацьовування є ключовою функцією в новітній серії втягувачів ременів безпеки ACR8.S і пропонує значно більшу свободу дизайну і більший комфорт для пасажирів. Вона також буде доступна як опція для інших поколінь ACR8 і SPR6.
Цією новою розробкою ZF LIFETEC реагує на мегатенденцію в автомобілебудуванні: Якщо в майбутньому функції автономного водіння стануть більш поширеними, привабливими стануть нові концепції сидінь, які дозволять пасажирам приймати положення для відпочинку. Для цього необхідно, щоб ремінь безпеки був інтегрований в сидіння — що значно спрощується завдяки новій системі e.Locking від ZF LIFETEC.
Концерн ZF відзначає 40-мільйонний виробничий ювілей приводів мостів для легкових автомобілів
Поиск
Подобные статьи
Volkswagen впроваджує нову стратегію найменування моделей
Томас Шефер, генеральний директор бренду Volksw...На виставці IAA MOBILITY 2025 у Мюнхені буде представлений і український стартап
Раніше ми вже розповідали про їх легкий вантажн...У серпні відбувся корінний злам на українському авторинку
Що було драйвером повернення до зростання автор...В Україні почали забудовувати автопаливозаправники на шасі ще одного бренду
Виготовили 4 нові односекційні автоцистерни міс...В Україні офіційно дебютував електричний пікап JAC T9 EV
Виставка «Електроспектива» – це уніка...