Концерн ZF вперше представляє електромеханічне блокування ременів безпеки
Кожен водій стикався з цим: коли ви швидко тягнете ремінь безпеки, він блокується і не може бути витягнутий далі. Ця функція утримання важлива в разі неминучої аварії, щоб забезпечити контрольоване утримання пасажирів. До цього часу для блокування ременя безпеки були потрібні дві надлишкові механічні системи безпосередньо на втягувачі. Щоб захистити пасажирів у нових концепціях сидінь, ZF LIFETEC впроваджує нову електромеханічну систему в серійне виробництво. Електрифікація датчика і системи спрацьовування є ключовою функцією в новітній серії втягувачів ременів безпеки ACR8.S і пропонує значно більшу свободу дизайну і більший комфорт для пасажирів. Вона також буде доступна як опція для інших поколінь ACR8 і SPR6.
Цією новою розробкою ZF LIFETEC реагує на мегатенденцію в автомобілебудуванні: Якщо в майбутньому функції автономного водіння стануть більш поширеними, привабливими стануть нові концепції сидінь, які дозволять пасажирам приймати положення для відпочинку. Для цього необхідно, щоб ремінь безпеки був інтегрований в сидіння — що значно спрощується завдяки новій системі e.Locking від ZF LIFETEC.
Концерн ZF відзначає 40-мільйонний виробничий ювілей приводів мостів для легкових автомобілів
Поиск
Подобные статьи
Злиття Honda і Nissan опинилося під загрозою зриву
Початковий план, оголошений у грудні, передбача...В Україні представили зменшену версію МДКЗ на шасі JAC
Маневреність та потужність — JAC N120 – к...Міноборони Японії передало Україні ще 6 автівок
«Міністерство оборони Японії надає Україні дода...З вулиць Києва евакуюють більше 1000 покинутих автомобілів
За його словами, неприбрані авто шкодять громад...Український авторинок почав рік з невеликого падіння
Ще AUTO-Consulting зафіксував у січні незвично ...