Куди поділися розкішні іномарки з Києва, які було завезено у 1945 році
Минулого разу AUTO-Consulting розповідав, про саме явище «трофейних автомобілів». З’ясували ми, за допомогою документів, що воно було масовим і санкціонованим. Як відбувалась легалізація таких авто, та скільки їх було взагалі, — також вдалося приблизно вирахувати. Детальніше про це у відеоподкасті:
Але вже через декілька років, кількість іномарок на вулицях Києва стала значно меншою. Кудись поділися всі ті розкішні Maybach, Horch, Mercedes-Benz 770 Pullmann, які свого часу вдалося зафільмувати Леоніду Гоголєву?
Цього разу Історичний Автоклуб досліджував долю кожного з відомих києвських автомобілів. Більшість з них потрапила до приватних колекцій, а згодом опинилася у Європі. Частину спіткала доля бути порізаними на металобрухт, як наприклад, броньований Mercedes-Benz 770 Pullmann. Вдалося помітити деякі екземпляри і у музеях, як от цей BMW 335.
Чому ж власники намагалися позбутися цих шедеврів світового автопрому, іноді взагалі за безцінь? Ми знайшли відповідь на це питання. Про долю києвських повоєнних розкішних іномарок і їх власників — дивіться у цьому відеоподкасті.
Поиск
Подобные статьи
Львівський оборонний кластер передав 1000-й автомобіль на фронт
Для того, щоб поставити фронту 1000 автівок зна...Майже 80% електрокарів на українському ринку китайського виробництва
Підтвердженням популярності електрокарів китайс...У Lamborghini Urus появиться електрична та гібридна версії
Глава Lamborghini Стефан Вінкельманн у розмові ...В Україні повідомили ціни та стартували продажі нового крос-седану CITROEN C4 X
Новинка від CITROEN органічно вписується в моде...Українська діаспора у Люксембурзі передала ДСНС рятувальну спецтехніку
Ця допомога є особливо актуальною, адже через в...