Куди поділися розкішні іномарки з Києва, які було завезено у 1945 році
Минулого разу AUTO-Consulting розповідав, про саме явище «трофейних автомобілів». З’ясували ми, за допомогою документів, що воно було масовим і санкціонованим. Як відбувалась легалізація таких авто, та скільки їх було взагалі, — також вдалося приблизно вирахувати. Детальніше про це у відеоподкасті:
Але вже через декілька років, кількість іномарок на вулицях Києва стала значно меншою. Кудись поділися всі ті розкішні Maybach, Horch, Mercedes-Benz 770 Pullmann, які свого часу вдалося зафільмувати Леоніду Гоголєву?
Цього разу Історичний Автоклуб досліджував долю кожного з відомих києвських автомобілів. Більшість з них потрапила до приватних колекцій, а згодом опинилася у Європі. Частину спіткала доля бути порізаними на металобрухт, як наприклад, броньований Mercedes-Benz 770 Pullmann. Вдалося помітити деякі екземпляри і у музеях, як от цей BMW 335.
Чому ж власники намагалися позбутися цих шедеврів світового автопрому, іноді взагалі за безцінь? Ми знайшли відповідь на це питання. Про долю києвських повоєнних розкішних іномарок і їх власників — дивіться у цьому відеоподкасті.
Поиск
Подобные статьи
SANY представила новинки спеціальної та дорожнобудівельної техніки
Нагадаємо, що в Україні компанія PEGAS SТ – офі...Jaguar доведеться викупити у клієнтів тисячі I-Pace через ризик пожежі
Проблема з акумуляторами переслідує I-Pace вже ...Криза у німецькому автопромі вразила і Mercedes-Benz
На такий крок Mercedes-Benz штовхає складна еко...У 2025 році в Україні змінять світлофори та з`явиться новий колір
Зокрема, за даними Українського науково-дослідн...Пропозиція для СТО від Opet та «АВТОНОВА-Д»
Купуючи запасні частини разом з оливами Opet у ...