Nissan буде продавати електромобілі китайського виробництва на світових ринках

by / Четверг, 05 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

За його словами, Nissan розглядає можливість націлитися на ті ж ринки, що й китайські конкуренти, такі як BYD.

Компанія приєднується до іноземних брендів, включаючи Tesla, BMW і Ford, які розширюють експорт автомобілів китайського виробництва, щоб використовувати нижчі виробничі витрати в країні та збільшити використання потужностей своїх заводів.

На Китай припадає трохи більше п’ятої частини світових продажів Nissan, що становить близько 2,8 мільйона автомобілів за перші 10 місяців цього року, що менше ніж на третину за той же період минулого року.

Цього року японські автовиробники зіткнулися з серйозною проблемою продажів у Китаї, найбільшому автомобільному ринку світу, через популярність вітчизняних брендів і жорстку цінову конкуренцію на тлі швидкого переходу на електромобілі.

Компанія Nissan оголосила, що наступного року створить спільний дослідницький центр із провідним китайським університетом Цінхуа, який зосереджуватиметься на дослідженні та розробці електромобілів, включаючи зарядну інфраструктуру та переробку акумуляторів.

«Ми сподіваємося, що ця співпраця допоможе нам глибше зрозуміти китайський ринок і розробити стратегії, які краще задовольнятимуть потреби клієнтів у Китаї», — заявив президент і виконавчий директор Nissan Макото Учіда.

Запуск дослідницького центру є продовженням спільних дослідницьких зусиль компанії з Tsinghua з 2016 року, спрямованих на інтелектуальну мобільність і технології автономного водіння.

Як розібратися в китайських автомобільних брендах. Хто кому належить?

TOP