Новий керівник Toyota вважає, що твердотільні батареї та синтетичне паливо все ще потребують розвитку

by / Пятница, 13 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

Перед Toyota стоїть чимало перешкод, оскільки, за словами Кодзі Сато, довговічність твердотільних акумуляторів залишається «величезним викликом». Однак він залишається оптимістом: «Якщо ми пройдемо цей етап, енергоефективність буде дійсно фантастичною. Ми до цього прагнемо але нам потрібен ще деякий час». У січні 2022 року Toyota оголосила, що до 2025 року у продажу з’явиться гібрид з твердотільною батареєю.

На думку 53-річного інженера, синтетичним видам палива також потрібен час для розвитку. Він зазначив, що енергія, необхідна для створення такого палива, все ще занадто висока, і лише подальший технологічний прогрес зробить його можливим для масового виробництва. Варто зазначити, що Porsche розпочав виробництво синтетичного палива на своєму заводі в Чилі, оскільки спортивна марка вважає, що ДВЗ можна врятувати, незважаючи на неминуче майбутнє електромобілів. Однак, бренд-бос Volkswagen Томас Шефер нещодавно назвав синтетичне паливо «непотрібним шумом», оскільки двигуни внутрішнього згоряння є «старою технологією».

Повертаючись до Toyota, Кодзі Сато визнає, що компанія, якою він зараз керує, може відставати від деяких конкурентів у плані пропозиції електромобілів, не пропонуючи різноманітні моделі з нульовим рівнем викидів. «Справа не лише в кількості моделей, а в тому, наскільки вони хороші для клієнтів та навколишнього середовища», – наголошує генеральний директор Toyota.

Новопризначений керівник додав, що скорочення викидів має відбуватися не лише за рахунок гібридів, плагін-гібридів, електромобілів та синтетичного палива, а й за рахунок водню. Він мав на увазі не лише паливні елементи, а й ДВЗ, модифіковані для роботи на водні, які вже використовуються в експериментальних гоночних автомобілях GR Yaris та GR Corolla.

TOP