Пішли назавжди. Слідом за автовиробниками у росії стали зникати сайти брендів та сторінки у соцмережах
Ще влітку 2022-го перестав працювати офіційна сторінка Renault з доменом .ru, пізніше припинили роботу сайти Nissan та Infiniti, а також деяких брендів, що входять до концерну Volkswagen. Перестав відкриватися російськомовний ресурс бренду Audi.Але ще залишилися компанії, які продовжують підтримувати роботу російськомовних сайтів, зокрема, Kia, Hyundai і Toyota. Функціонують портали BMW та Porsche, а сайти Mercedes-Benz та Land Rover працюють в обмеженому режимі – у користувача є доступ тільки до телефонів гарячих ліній та контактів сервісних центрів.
Загалом, кількість офіційних сайтів, які перестали працювати вже сягає десятків. Теж саме відбувається і з офіційними сторінками у соцмережах. Схоже на те, що ці компанії зовсім не планують повернення на російський ринок, або у їх стратеріях це не відбудеться у перспективі найближчих десятків років.
Причиною виходу західних брендів став напад росії на Україну. За повне руйнування автомобільного ринку росії несе відповідальність виключно керівництво цієї держави.
Поиск
Подобные статьи
Honda CR-V переміг в номінації «Гібридний автомобіль» 2025 року
Шлях до перемоги в конкурсі складався з декільк...Ford Trucks зміцнюватимуть систему теплопостачання в Харкові
Війна в Україні триває вже четвертий рік, і гро...Трамп помилував засновника електровантажівок Nikola
Колишній засновник стартапу з виробництва елект...Jeep здобув нагороду «Прорив Року» в акції «Автомобіль Року в Україні»
Результат наполегливої роботи стали продажі на ...В салонах Renault холдингу GM GROUP представлять три нові моделі
Дні відкритих дверей в дилерській мережі Renaul...