Російські дилери масово почали розривати контракти з китайськими брендами
Головна причина — це надмірна конкуренція і низька рентабельність. Китайських марок вийшло на ринок дуже багато, а споживач не в змозі збагнути різницю між ними. Крім того, китайці диктують умови, які не дають заробляти достатньо для розвитку, але висувають вимоги, майже як європейські виробники. У підсумку дилери просто змушені зачиняти цей бізнес, бо він стає збитковим.
Тим не менш, зараз у РФ налічується 2780 дилерських центрів китайських брендів. Тобто 70% всіх автосалонів підпали під вплив Китаю.
Поиск
Подобные статьи
MAN запустив у виробництво останнє покоління дизельних двигунів. Далі тільки електрика
Генеральний директор MAN Олександр Власкамп зая...Який зараз вигляд має автопарк ЗСУ: мотоцикли, багі, бронемашини, MRAP
За інформацією Головного управління забезпеченн...Новий автобус «Історик» був розроблений та випускається в Сумах
Виробництво нового шкільного автобусу організов...Із заводу KIA вкрали 900 двигунів
Виявити нестачу такої великої кількості виробів...Toyota планує представити компактний Land Cruiser Mini
Відомо, що компактний кросовер матиме довжину б...