Російські дилери масово почали розривати контракти з китайськими брендами
Головна причина — це надмірна конкуренція і низька рентабельність. Китайських марок вийшло на ринок дуже багато, а споживач не в змозі збагнути різницю між ними. Крім того, китайці диктують умови, які не дають заробляти достатньо для розвитку, але висувають вимоги, майже як європейські виробники. У підсумку дилери просто змушені зачиняти цей бізнес, бо він стає збитковим.
Тим не менш, зараз у РФ налічується 2780 дилерських центрів китайських брендів. Тобто 70% всіх автосалонів підпали під вплив Китаю.
Поиск
Подобные статьи
У Черкасах розробили дві моделі спецавтомобілів Renault для перевезення людей з обмеженими можливостями
Для створення такого транспорту обрали найпопул...На які типи двигунів перейшли українці за час війни. Електро в ТОПі
Український ринок електрокарів втрачає позиції ...ПриватБанк в 2024 році видав більше 3000 кредитів на авто
За словами Дмитра Мусієнка, суттєвий приріст об...На SEAT ATECA діє спецпропозиція з ціновою вигодою від 108 000 грн.
Кросовер на усі випадки життя й додатковий бону...DAYUN підсилює пропозиції в комунальному сегменті
Техніка з надбудовою виробництва Кременчуцького...