Російські дилери масово почали розривати контракти з китайськими брендами
Головна причина — це надмірна конкуренція і низька рентабельність. Китайських марок вийшло на ринок дуже багато, а споживач не в змозі збагнути різницю між ними. Крім того, китайці диктують умови, які не дають заробляти достатньо для розвитку, але висувають вимоги, майже як європейські виробники. У підсумку дилери просто змушені зачиняти цей бізнес, бо він стає збитковим.
Тим не менш, зараз у РФ налічується 2780 дилерських центрів китайських брендів. Тобто 70% всіх автосалонів підпали під вплив Китаю.
Поиск
Подобные статьи
Volkswagen впроваджує нову стратегію найменування моделей
Томас Шефер, генеральний директор бренду Volksw...На виставці IAA MOBILITY 2025 у Мюнхені буде представлений і український стартап
Раніше ми вже розповідали про їх легкий вантажн...У серпні відбувся корінний злам на українському авторинку
Що було драйвером повернення до зростання автор...В Україні почали забудовувати автопаливозаправники на шасі ще одного бренду
Виготовили 4 нові односекційні автоцистерни міс...В Україні офіційно дебютував електричний пікап JAC T9 EV
Виставка «Електроспектива» – це уніка...