Російські дилери масово почали розривати контракти з китайськими брендами
Головна причина — це надмірна конкуренція і низька рентабельність. Китайських марок вийшло на ринок дуже багато, а споживач не в змозі збагнути різницю між ними. Крім того, китайці диктують умови, які не дають заробляти достатньо для розвитку, але висувають вимоги, майже як європейські виробники. У підсумку дилери просто змушені зачиняти цей бізнес, бо він стає збитковим.
Тим не менш, зараз у РФ налічується 2780 дилерських центрів китайських брендів. Тобто 70% всіх автосалонів підпали під вплив Китаю.
Поиск
Подобные статьи
Злиття Honda і Nissan опинилося під загрозою зриву
Початковий план, оголошений у грудні, передбача...В Україні представили зменшену версію МДКЗ на шасі JAC
Маневреність та потужність — JAC N120 – к...Міноборони Японії передало Україні ще 6 автівок
«Міністерство оборони Японії надає Україні дода...З вулиць Києва евакуюють більше 1000 покинутих автомобілів
За його словами, неприбрані авто шкодять громад...Український авторинок почав рік з невеликого падіння
Ще AUTO-Consulting зафіксував у січні незвично ...