Російські дилери масово почали розривати контракти з китайськими брендами
Головна причина — це надмірна конкуренція і низька рентабельність. Китайських марок вийшло на ринок дуже багато, а споживач не в змозі збагнути різницю між ними. Крім того, китайці диктують умови, які не дають заробляти достатньо для розвитку, але висувають вимоги, майже як європейські виробники. У підсумку дилери просто змушені зачиняти цей бізнес, бо він стає збитковим.
Тим не менш, зараз у РФ налічується 2780 дилерських центрів китайських брендів. Тобто 70% всіх автосалонів підпали під вплив Китаю.
Поиск
Подобные статьи
Електромобілі в Україні: що треба знати перед купівлею у 2025-му році
Відразу зазначимо: це дуже сильне перебільшення...Техкомплект розширює асортимент забудови спецтехніки на шасі китайських вантажівок
На заводі Техкомплект почали забудовувати ванта...В чому особливості серій моторних олив Opet Fulltech, Fullmax та Fulllife
FULLTECH – високотехнологічний захист двигуна О...Литовські волонтери привезли ще понад 40 автомобілів для ЗСУ
Коли литовці сідають за кермо, щоб особисто доп...Авійційну логістику підтримуватимуть фургони Peugeot
— 299 бригада тактичної авіації ім. генер...