Тест-драйв Jeep Avenger: Квиток у чарівний світ пригод
Чому «олдскул» в Jeep Wrangler і досі користується попитом. Тест-драйв
Отже, перед нами – типовий міський кросовер В-классу, який навіть не має повного приводу. І да, він створений на одній платформі CMP/e-CMP з Peugeot 2008, Citroen C3 та Opel Mokka, а це – звичайнісінькі міські кросовери. То чим же буде відрізняється від них Jeep Avenger?
До того ж, нам є з чим порівнювати, бо Peugeot 2008 теж був у нас на тесті і ми добре його тоді роздивилися.
Тест Peugeot 2008
Jeep Avenger геть інший. Він навіть ззовні виглядає більш грізно, навіть у такому легковажному жовтому кольорі. І так, чомусь в ньому одразу відчувається порода Jeep. Секрет цього в безлічі «пасхалок», які ніби промовляють: Я – jeep! Досліди мене. Це і «пасхалка» на склі у вигляді слідопита, і образ Willys з колісних дисків і ще безліч дрібних значків, які кожного разу будуть таємно нагадувати вам, що це не простий автомобіль, а – Jeep.
За зовнішніми габаритами Avenger доволі крупний для В-класу і його довжина 4084 мм і висота 1536 мм, з кліренсом у 197 мм свідчать, що перед нами типовий і справжній кросове, хоча й без повного приводу. Так, час и зараз такі, що існують вже і Jeep без повного приводу.
Під капотом тут 1,0-літровий бензиновий двигун на 100 к.с. і моментом у 205 Нм, але це ще не все, бо наш Avenger у виконанні 1.2L e-Hybrid, а це означає, що є ще й електричний двигун на 21,2 к.с. і 55 Нм моменту. Тому він може рухатися виключно в електричному режимі, але не довго і не під горку. Електродвигун тут виконує більше допоміжну функцію при старті, трохи допомагає крутити колеса і може буди корисним у тягучці. Слідкувати за цими режимами не потрібно, Avenger сам ввімкне і вимкне бензиновий двигун за потреби і сповістить вас про це на моніторі. І то, якщо вам це цікаво, бо можна і прибрати ці подробиці з екрану.
В салоні дуже світло та просторо. Ще б пак, тут є сонячний люк, який за потруби можна повністю відкрити. Але місця по висоті тут не так багато і для високих людей будуть питання по регулюванню.
В інтер’єрі Avenger доволі сучасний, з приємними матеріалами і світлодіодною під світкою панелі.(колір можна змінювати під свій настрій). Прибори легко читаються і можна настроїти їх під себе. Сидіння теж сподобалися фактурою та матеріалами. Все непогано і сучасно.
Так, є трохи грубого пластику, але це ж Jeep, який і має мати брутальні фактури. А ще тут зручні і глибокі ніші для речей по центру. Є і підлокітник, куди вміститься купа всякого мотлоху. Отже, без місця для речей в Avenger точно не залишитесь.
Їдемо по місту. Доволі комфортний кросовер. Він непогано переварює всі ями та люки на дорозі, так, що пасажири про це і не здогадуються. Наш Avenger точно не самий швидкий автомобіль у класі, бо розгін до 100 кмгод сягає 10,9 с. Але суб’єктивно він не сприймається повільним. Цілком достатня динаміка для міського кросоверу.
На трасі теж ніяких відкриттів. Avenger доволі динамічно прискорюється і після 100 кмч і досягне 184 кмгод. Так, з такими характеристиками цілком пристойний компактний кросове, не зважаючи, що під капотом у нього лише 1,2 л об’єму. Ось це і є політика «даунсайзингу» на практиці. Поїздивши на Avenger тиждень в міському режимі, я ні разу не відчував, що йому не вистачає потужності, чи недостатньо моменту. Просто від нього не потрібно очікувати чогось спортивного. Це не амбітний спорт кар.
У підсумку ми привезли на заправку витрату палива у 7,3 л100 км і цей показник нам поставив багато питань. І перше з них: А навіщо ж тут був e-Hybrid і ще один електромотор? Так. Від нього не багато практичної користі, але без гібридів зараз буде важко витримувати екологічні норми Евро-6. Тобто. Сприймайте таке виконання, як додаткову платню за екологію. Бо крім «гібрида» буде ще й електрична версія Avenger.
А от що вас точно здивує, так це ціни. Бо прайс на Avenger починається з 1 100 000 грн. А наш розкішний жовтий «Месник» (саме так перекладається Avenger) обійдеться у 1 176100 грн. Ще ніколи Jeep не був таким доступним! Та ще й з аудіо системою JBL. Причому вона грає не тільки музику, а навіть відіграє вам показники поворотів – це буде саме ритмічний «біт».
Так а до чого тут тоді Jeep? А от аура Jeep в цьому «меснику» все-таки присутня. Тут дуже зручний багажник на 380 л, правда без запасного колеса, а лише з ремкомплектом. І високий, як для міського кросовера кліренс у 197 мм, великі колеса 215/55 R18, пластикові накладні елементи та дуже непогана геометрична прохідність по кутах заїзду та виїзду. А ще тут є декілька режимів руху, серед яких «пісок» та «багнюка» з імітацією блокування за допомогою гальм. Ні, соватися на бездоріжжя на Avenger ми зовсім не радимо, а от прохватити по зеленій травці десь на узбіччі він цілком здатний. Це нагадало нам ковбоя Данді, який вже давно оселився в багатоповерхівці на Манхетені, але все ж інколи носить свої фірмові чоботи і капелюх. Так і Avenger. Це типовий міський «мешканець», але 100% зі своїм стилем і характером. Спробуйте, вам має сподобатися.
Технічні характеристики та ціни Jeep Avenger
Поиск
Подобные статьи
Volkswagen впроваджує нову стратегію найменування моделей
Томас Шефер, генеральний директор бренду Volksw...На виставці IAA MOBILITY 2025 у Мюнхені буде представлений і український стартап
Раніше ми вже розповідали про їх легкий вантажн...У серпні відбувся корінний злам на українському авторинку
Що було драйвером повернення до зростання автор...В Україні почали забудовувати автопаливозаправники на шасі ще одного бренду
Виготовили 4 нові односекційні автоцистерни міс...В Україні офіційно дебютував електричний пікап JAC T9 EV
Виставка «Електроспектива» – це уніка...