Тест-драйв Jeep Avenger: Квиток у чарівний світ пригод

by / Воскресенье, 08 Июнь 2025 / Published in Автоновости

Чому «олдскул» в Jeep Wrangler і досі користується попитом. Тест-драйв

Отже, перед нами – типовий міський кросовер В-классу, який навіть не має повного приводу. І да, він створений на одній платформі CMP/e-CMP з Peugeot 2008, Citroen C3 та Opel Mokka, а це – звичайнісінькі міські кросовери. То чим же буде відрізняється від них Jeep Avenger?

До того ж, нам є з чим порівнювати, бо Peugeot 2008 теж був у нас на тесті і ми добре його тоді роздивилися.

Тест Peugeot 2008

Jeep Avenger геть інший. Він навіть ззовні виглядає більш грізно, навіть у такому легковажному жовтому кольорі. І так, чомусь в ньому одразу відчувається порода Jeep. Секрет цього в безлічі «пасхалок», які ніби промовляють: Я – jeep! Досліди мене. Це і «пасхалка» на склі у вигляді слідопита, і образ Willys з колісних дисків і ще безліч дрібних значків, які кожного разу будуть таємно нагадувати вам, що це не простий автомобіль, а – Jeep.

За зовнішніми габаритами Avenger доволі крупний для В-класу і його довжина 4084 мм і висота 1536 мм, з кліренсом у 197 мм свідчать, що перед нами типовий і справжній кросове, хоча й без повного приводу. Так, час и зараз такі, що існують вже і Jeep без повного приводу.

Під капотом тут 1,0-літровий бензиновий двигун на 100 к.с. і моментом у 205 Нм, але це ще не все, бо наш Avenger у виконанні 1.2L e-Hybrid, а це означає, що є ще й електричний двигун на 21,2 к.с. і 55 Нм моменту. Тому він може рухатися виключно в електричному режимі, але не довго і не під горку. Електродвигун тут виконує більше допоміжну функцію при старті, трохи допомагає крутити колеса і може буди корисним у тягучці. Слідкувати за цими режимами не потрібно, Avenger сам ввімкне і вимкне бензиновий двигун за потреби і сповістить вас про це на моніторі. І то, якщо вам це цікаво, бо можна і прибрати ці подробиці з екрану.

В салоні дуже світло та просторо. Ще б пак, тут є сонячний люк, який за потруби можна повністю відкрити. Але місця по висоті тут не так багато і для високих людей будуть питання по регулюванню.

В інтер’єрі Avenger доволі сучасний, з приємними матеріалами і світлодіодною під світкою панелі.(колір можна змінювати під свій настрій). Прибори легко читаються і можна настроїти їх під себе. Сидіння теж сподобалися фактурою та матеріалами. Все непогано і сучасно.

Так, є трохи грубого пластику, але це ж Jeep, який і має мати брутальні фактури. А ще тут зручні і глибокі ніші для речей по центру. Є і підлокітник, куди вміститься купа всякого мотлоху. Отже, без місця для речей в Avenger точно не залишитесь.

Їдемо по місту. Доволі комфортний кросовер. Він непогано переварює всі ями та люки на дорозі, так, що пасажири про це і не здогадуються. Наш Avenger точно не самий швидкий автомобіль у класі, бо розгін до 100 кмгод сягає 10,9 с. Але суб’єктивно він не сприймається повільним. Цілком достатня динаміка для міського кросоверу.

На трасі теж ніяких відкриттів. Avenger доволі динамічно прискорюється і після 100 кмч і досягне 184 кмгод. Так, з такими характеристиками цілком пристойний компактний кросове, не зважаючи, що під капотом у нього лише 1,2 л об’єму. Ось це і є політика «даунсайзингу» на практиці. Поїздивши на Avenger тиждень в міському режимі, я ні разу не відчував, що йому не вистачає потужності, чи недостатньо моменту. Просто від нього не потрібно очікувати чогось спортивного. Це не амбітний спорт кар.

У підсумку ми привезли на заправку витрату палива у 7,3 л100 км і цей показник нам поставив багато питань. І перше з них: А навіщо ж тут був e-Hybrid і ще один електромотор? Так. Від нього не багато практичної користі, але без гібридів зараз буде важко витримувати екологічні норми Евро-6. Тобто. Сприймайте таке виконання, як додаткову платню за екологію. Бо крім «гібрида» буде ще й електрична версія Avenger.

А от що вас точно здивує, так це ціни. Бо прайс на Avenger починається з 1 100 000 грн. А наш розкішний жовтий «Месник» (саме так перекладається Avenger) обійдеться у 1 176100 грн. Ще ніколи Jeep не був таким доступним! Та ще й з аудіо системою JBL. Причому вона грає не тільки музику, а навіть відіграє вам показники поворотів – це буде саме ритмічний «біт».

Так а до чого тут тоді Jeep? А от аура Jeep в цьому «меснику» все-таки присутня. Тут дуже зручний багажник на 380 л, правда без запасного колеса, а лише з ремкомплектом. І високий, як для міського кросовера кліренс у 197 мм, великі колеса 215/55 R18, пластикові накладні елементи та дуже непогана геометрична прохідність по кутах заїзду та виїзду. А ще тут є декілька режимів руху, серед яких «пісок» та «багнюка» з імітацією блокування за допомогою гальм. Ні, соватися на бездоріжжя на Avenger ми зовсім не радимо, а от прохватити по зеленій травці десь на узбіччі він цілком здатний. Це нагадало нам ковбоя Данді, який вже давно оселився в багатоповерхівці на Манхетені, але все ж інколи носить свої фірмові чоботи і капелюх. Так і Avenger. Це типовий міський «мешканець», але 100% зі своїм стилем і характером. Спробуйте, вам має сподобатися.

Технічні характеристики та ціни Jeep Avenger

TOP