У Канаді з 2035 року заборонять продавати нові автомобілі зі шкідливими викидами
До цього автовиробники, що працюють в Канаді, повинні будуть дотримуватися інших правил. Починаючи з 2026 модельного року, щонайменше 20% автомобілів, проданих компанією за рік, повинні бути ZEV (транспортні засоби з нульовим рівнем викидів). До 2030 року цей показник зросте до 60%, а кінцевою метою є продаж лише ZEV з 2035 року.
Важливо зазначити, що цей Стандарт технічно не заборонятиме двигуни внутрішнього згоряння з 2035 року. Окрім електромобілів на акумуляторах та водневих електромобілів, транспортні засоби з нульовим рівнем викидів також можуть бути гібридами, які можуть працювати виключно на електроенергії. Однак ці PHEV повинні працювати в режимі електромобіля «протягом визначеної мінімальної відстані, перш ніж вони перейдуть на роботу як гібридні транспортні засоби, що використовують як рідке паливо, так і електроенергію».
Автомобілі генерують приблизно половину викидів парникових газів у Канаді від транспортного сектору. Сам транспортний сектор відповідає за близько чверті загальних викидів парникових газів у країні. Влада планує, що до 2035 року всі забруднюючі малотоннажні транспортні засоби будуть виведені з доріг, а до 2050 року – взагалі виведені з експлуатації.
Канада – остання країна, яка почала чинити тиск на автовиробників, щоб ті переходили на транспортні засоби з нульовим рівнем викидів. Раніше цього року Європейський Союз вирішив заборонити продаж нових автомобілів, які генерують викиди, з 2035 року, але транспортні засоби з ДВЗ, що працюють на синтетичному паливі, будуть дозволені. До складу ЄС входять 27 країн: Австрія, Бельгія, Болгарія, Хорватія, Республіка Кіпр, Чеська Республіка (Чехія), Данія, Естонія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Греція, Угорщина, Ірландія, Італія, Латвія, Литва, Люксембург, Мальта, Нідерланди, Польща, Португалія, Румунія, Словаччина, Словенія, Іспанія та Швеція.
Великобританія більше не є членом ЄС, але вона також націлена на 2035 рік, що на п’ять років пізніше від початкового плану. Такі країни, як Норвегія, Ізраїль та Сінгапур, також встановлюють агресивні цілі для автовиробників щодо переходу на електромобілі. Аналогічно, все більше і більше штатів США мають намір прийняти ці стандарти в найближчі роки.
Український уряд підтримав закон №8172, який позаочі прозвали “електромобільним”, що також передбачає поступовий перехід до електротранспорту, в тому числі муніципального та вантажного. Також AUTO-Consulting розповідав про ще більш далекоглядні плани декарбонізації до 2050 року включно, в яких Україні також відводиться не останнє місце.
Чи почнуть діяти нові норми Євро-7
Поиск
Подобные статьи
Honda CR-V переміг в номінації «Гібридний автомобіль» 2025 року
Шлях до перемоги в конкурсі складався з декільк...Ford Trucks зміцнюватимуть систему теплопостачання в Харкові
Війна в Україні триває вже четвертий рік, і гро...Трамп помилував засновника електровантажівок Nikola
Колишній засновник стартапу з виробництва елект...Jeep здобув нагороду «Прорив Року» в акції «Автомобіль Року в Україні»
Результат наполегливої роботи стали продажі на ...В салонах Renault холдингу GM GROUP представлять три нові моделі
Дні відкритих дверей в дилерській мережі Renaul...