У липні ринок автобусів продемонстрував справжній стан попиту

by / Понедельник, 16 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

Ще не запрацювала обіцяна Урядом державна програма закупівлі шкільних автобусів, а закупівлі такої техніки коштом місцевих громад були мізерні. Оновлення парку автобусів містами теж відбувається мляво, а приватні перевізники поки віддають перевагу вживаним автобусам.

Це добре, що у липні ще були закупівлі за донорські кошти, які теж поки мізерні, але хоча б щось. Якби не закупівля Ataman A092H6 одним з міст, підсумки були б взагалі скромні. І саме цей контракт дав змогу Ataman впевнено очолити український ринок у липні з результатом 55%. А от іншим українським виробникам так не пощастило, тому їх «успіхи» були у межах 3 та 1 машини. Натомість M-B, Temsa та MAN теж знайшли своїх споживачів. Але у всіх підсумки гірші, ніж торік.

Нажаль, український ринок автобусів зараз перебуває на найнижчій точці, а українським виробникам без урядової програми закупівлі шкільних машин просто не витримати. Та й обсягу у 500 автобусів, який анонсував Уряд на цей рік вистачить протриматися далеко не всім.

Тому так важливо, щоб українські міста купували українські автобуси, бо без цього виробники просто можуть зникнути. І того розмаїття моделей і виробників, яке існувало до війни, вже точно не буде.

А виробникам автобусів слід вже готуватися до наступного року, коли коштів на урядові програми може забракнути. Тому слід розширювати модельний ряд і заходити в нові сегменти, де є попит, і за рахунок цього протриматися.
Важкий 2024 рік для автобусного ринку може змінитися ще більш важким 2025-м. Тому варто готуватися вже зараз.

Якою була ситуація в сегменті вантажівок у липні 2024 р

TOP