У світі виник дефіцит дизельного палива. У чому причини, та що очикувати нам
Спекотне літо у Північній півкулі змусило нафтопереробні заводи скоротити видобуток, внаслідок чого запаси поповнювалися повільніше. Крім цього, вони віддають перевагу іншим видам палива — бензину та авіаційній гасу, попит на які також зріс. Відіграли роль та повсюдні незаплановані простої.
Водночас промисловість відновлюється після пандемії Covid-19, коли потреба у паливі була рекордно низькою. Зараз вона зростає, проте багатьом підприємствам довелося закритися, а тому потужностей не вистачає.
У результаті запаси перед зимою виявилися нижчими за очікувані. У країнах Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР) вони досягли мінімальної за п’ять років позначки. Розганяється й інфляція: зростають ф’ючерси на нафту та ціни на бензин та дизель, збільшуючи витрати логістичних компаній.
Новини про дефіцит дизельного палива — це поганий тренд і для українського ринку, бо він зараз повністю залежить від світової кон’юктури. Крім того, Україна зараз має неоптимальну логістику постачань дизпалива, коли більшість його імпортується автомобільним транспортом. Отже український ринок у цьому сегменті буде очикувати турбулетність, як цін, так і наявності.
Поиск
Подобные статьи
Напередодні холодів рекомендують проводити комплексне обслуговування паливної системи
Часткове погіршення якості пального на регіонал...В Україні з`явився новий потужний дилер MAXUS
Нещодавно імпортером було оголошено конкурс на ...IVECO передала права дистрибуції у Північній Європі незалежній компанії
IVECO завершила передачу операцій з дистрибуції...ЗСУ отримають ще 200 БТР Stryker
Очікується, що БТР передадуть підрозділам, які ...Українські рятувальники отримали 18 автоцистерн на базі шасі Daewoo
Автомобіль виготовлений на базі шасі Daewoo Max...