У VinFast зростають збитки навіть на фоні зростання продажів

by / Понедельник, 02 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

Чисті збитки VinFast в останньому кварталі 2023 року досягли $650,1 млн, що також на 1,3% вище, ніж за аналогічний період 2022 року.

Цього року компанія планує збільшити поставки до 100 тисяч одиниць у порівнянні з майже 35 тисяч у 2023 році, коли вона не досягла цільового показника в 50 тисяч машин через повільне впровадження електромобілів у деяких регіонах і посилення цінової конкуренції.

«Цього року ми розширюємося по всьому світу і маємо всі автомобілі, включаючи моделі з правим кермом. Тому ми впевнені, що досягнемо поставленої мети», – сказала голова правління Лі Тхі Тху Тхой в інтерв’ю агентству Reuters.

Інші автовиробники, навпаки, скоротили цільові показники продажів електромобілів і згорнули інвестиційні плани через ослаблення попиту на основних ринках.

Компанія VinFast розпочала продажі в США в березні минулого року з кросовера VF 8, але значною мірою покладається на внутрішній попит. Причому близько 70% поставок припадає на її афілійовану компанію Green SM (GSM), оператора таксі та лізингового провайдера, якого підтримує генеральний директор VinFast Фам Нхат Вуонг (Pham Nhat Vuong).

За словами Туя, в Північній Америці було продано менше тисячі автомобілів. Він додав, що нові дилерські центри мають збільшити продажі VinFast в цьому році порівняно з моделлю прямих продажів. AUTO-Consulting нещодавно розказував про перспективи переходу на онлайн продажі, та перспективи дилерських центрів на цьому фоні. А ось в’єтнамський автовиробник сподівається збільшити свої продажі завдяки новим дилерським центрам.

Згідно з даними LSEG, дохід у четвертому кварталі сягнув $437 млн, не дотягнувши до середнього прогнозу аналітиків у $570,9 млн. Виручка за весь рік зросла на 91% до $1,2 млрд.

Індія та Індонезія
Компанія VinFast заснована у 2017 році виробляє електромобілі з 2021 року, оголосила про численні плани зростання за кордоном. Вона будує завод у Північній Кароліні, який буде запущений у 2025 році, і планує нові виробничі потужності в Індії.

За словами Туя, компанія націлена на «два великі ринки» – Індонезію та Індію, де вона впровадить схему лізингу акумуляторних батарей, за якою клієнти сплачуватимуть щомісячну плату, яка дорівнює або нижча за вартість бензину для аналогічних транспортних засобів.

«Ми плануємо запустити заводи в Індії та Індонезії у 2026 році», – сказав Туй, додавши, що до того часу завод у В’єтнамі може постачати автомобілі до США та інших ринків.

Ринкова капіталізація VinFast зросла до $85 мільярдів – більше, ніж у традиційного американського автовиробника Ford – після дебюту на біржі Nasdaq у серпні. Але з тих пір вона впала до $12 мільярдів, оскільки вихід компанії на американський ринок збігся з посиленням цінової конкуренції на чолі з лідером ринку – компанією Tesla.

Акції VinFast, підтримувані найбільшим в’єтнамським конгломератом Vingroup, впали на 2,66% на попередніх торгах.

В’єтнамський Vinfast створив наддешевий електричний кросовер за $10000

TOP