Україна може втратити найпотужнішого виробника автобусів та тролейбусів

by / Воскресенье, 20 Апрель 2025 / Published in Автоновости

Потужний український виробник автобусів реформував виробництво і отримав експортний контракт на 2024 рік

З досвіду ми вже знаємо, що стається з промисловими підприємствами, після того, як вони переходять у власність до девелоперів. Прикладів — безліч. То ж є величезний ризик, що ЛуАЗ-Богдан ми теж втрачаємо прямо зараз. Хоча це й був найбільший за потужністю і найновіший за оснащенням автобусний завод в Україні з усіх існуючих наразі.

Верховний Суд остаточно визнав АК «Богдан Моторс» банкротом
Стало відомо, хто став власником деяких активів заводів «Богдан Моторс» у Черкасах та Луцьку

Мабуть не потрібні нам ані автобуси, ані тролейбуси, ні електровантажівки — які виробляло і могло виробляти це підприємство. Невже потрібно знищити все, щоб потім зрозуміти, що виробництво сучасної техніки — це і був наш шлях до справжньої незалежності і заможності. І що виробництво техніки — це набагато важливіше для економіки, ніж чергові декілька будинків.

Які українські автовиробництва залишилися в строю
Як починався сегмент електричних вантажівок в Україні. Хто був першим?

Чи зможе Україна до 2036 року повністю перейти на електробуси. Думка провідних операторів

Сумно це спостерігати, коли нічого не можеш вже змінити. Так, це вже приватна власність і з нею власник може робити, що забажає. Але ж… Ми розуміємо куди може завернути доля цього підприємства.

Як в Україні намагалися впроваджувати електробуси. Ретроспектива гучних заяв
Чи зможе Україна виробляти власні електробуси та виконати вимоги закону №8172. Думка головних операторів ринку

На Луцькому автозаводі спростували відродження виробництва «Волинянки» і бренду ЛУАЗ

Поки на підприємстві продовжує працювати виробник автобусів «БАС Мотор», який останні роки і оперує автобусним бізнесом після банкуртства самого заводу. Але знаходиться там він на умовах оренди, яка рано чи піздно має завершитися. Тому вся надія, що в збереження легендарного заводу втрутиться місцева влада, громада і обласні чиновники.
Слідкувати за подальшою долею ЛуАЗу-Богдану можна у Телеграм-каналі AC Garage News, який висвітлює події на авто ринку України.

Історія заводу «ЛуАЗ»

TOP