Український ринок причепної техніки продовжує знижуватися
Падіння ринку причепної нової техніки спостерігається весь рік і за підсумками 11 місяців 2024 року вже сягнуло 49%. Причому на це є як об’єктивні, так і суб’єктивні причини. Тут вдалися в знаки наслідки блокувань кордону, дефіцит водіїв та падіння обсягів перевезень. Але є ще й ефект порівняльної бази, коли у минулі роки бізнес активно закуповував паливні цистерни та зерновози, щоб перебудувати логістику.
Тим не менш, лідером українського ринку стабільно залишається Schmitz Cargobull, який обирали у листопаді 25% споживачів. Другим був Wielton, а на третю сходинку вийшли трейлери українського виробника TAD.
У лідерах також ще один український виробник — Everlast.
Поиск
Подобные статьи
Zeekr анонсував електрокар з розгоном до 100 кмгод менше 3 с
При цьому установка двомоторного ліфтбека вже в...Фургони PEUGEOT BOXER набирають популярність і як інклюзивний транспорт
За допомогою електрогідропідйомника DHOLLANDIA,...Комунальники продовжують обирати техніку Hidromak на шасі Ford Trucks
Ключові особливості: — Потужний двигун 33...Honda та Nissan планують злиття. Вартість нової компанії може сягнути $50 млрд.
Корпорації 23 грудня підписали меморандум про в...В Україні почались продажі вантажопасажирських фургонів JAC Sunray
Ключові характеристики JAC Sunray: — Кіль...