В Україні визначили лідера на ринку пального
«За підсумками року ОККО вийшла на перше місце з часткою 25% ринку. Друге місце за WOG з часткою близько 20%, група «Приват» без 500 заправок «Укрнафти» – біля 10%. На четвертому місці БРСМ з часткою біля 8% ринку. «Укрнафта» окремо – це десь 5% ринку», — розповів Даниляк.
З його слів, компанія не тільки збільшила частку, а й наростила обсяги продажів.
«По-перше, це відбулося за рахунок того, що ми везли в країну найбільше пального. По-друге, історично так склалося, що більшість наших АЗК розташовані на заході та в центрі України. По-третє, ми працювали практично у всіх гарячих точках, де були закриті інші. Це було наше свідоме рішення», — каже Даниляк.
Крім того, з його слів, до війни на ринку працювало багато великих мереж АЗС, які торгували пальним сумнівної якості за суттєво нижчими цінами. За рахунок чого це було можливо? Вони ухилялись від сплати податків, бо це і було їхнє основне «джерело» демпінгу.
«Під час війни держава знизила ставку ПДВ, були відмінені акцизи. Схеми ухилення від сплати податків для таких мереж АЗС обнулилися, вони втратили свою неправомірну конкурентну перевагу і як результат, втратили в реалізації, деякі з них навіть вимушені були стати вище по ціні прозорих гравців ринку. Таким чином, їхній клієнт вже не бачив вигоди й перейшов до прозорих гравців ринку», — зазначив він.
В Україні падає споживання дизельного пального
Поиск
Подобные статьи
Львівський оборонний кластер передав 1000-й автомобіль на фронт
Для того, щоб поставити фронту 1000 автівок зна...Майже 80% електрокарів на українському ринку китайського виробництва
Підтвердженням популярності електрокарів китайс...У Lamborghini Urus появиться електрична та гібридна версії
Глава Lamborghini Стефан Вінкельманн у розмові ...В Україні повідомили ціни та стартували продажі нового крос-седану CITROEN C4 X
Новинка від CITROEN органічно вписується в моде...Українська діаспора у Люксембурзі передала ДСНС рятувальну спецтехніку
Ця допомога є особливо актуальною, адже через в...