В Україні збільшується доля продажів авто в кредит
За словами експерта, в середньому впродовж січня-травня 2024 року обсяг продажів автівок в кредит склав 900 шт. на місяць.
“Позитивна динаміка автокредитування стала можливою через суттєве зниження облікової ставки НБУ до 13,5%, що дає змогу залучати більш “дешеві” ресурси на розвиток кредитування. Крім того, у автодилерів з’явилася можливість запропонувати більш різноманітні варіанти автівок в різній комплектації та достатній кількості, а фінустанови вдалися до активного розвитку власних кредитних продуктів, спрямованих на залучення більшої кількості потенційних клієнтів”, — зазначив фахівець.
Сергій Кіпоренко звернув увагу на те, що станом на початок червня найбільш популярними є кредитні програми під ставку 0,01% терміном на 1-3 роки з першим внеском від 40% до 60% вартості нової автівки. Додатково клієнтів цікавить страховий тариф за договором страхування КАСКО та можливість включення в тіло кредиту страхового платежу за договором страхування на перший рік кредитування.
У свою чергу, при погодженні кредиту, банківські установи приділяють увагу: 1) початковому внеску за кредитом; 2) кредитній історії позичальника; 3) наявності у клієнта (подружжя) власного майна (нерухомості чи автомобіля).
З початку 2024 року, як розповів експерт, пріоритети та уподобання фізичних осіб у питанні придбання авто в кредит залишаються незмінними. Так, 5 найбільш популярних “кредитних” автобрендів та моделей в ціновому діапазоні $16-45 тис. має такий вигляд: TOYOTA, RENAULT, VOLKSWAGEN, SKODA, BMW. Дещо інші пріоритети у юридичних осіб. Так найбільш популярні авто в кредит — це RENAULT, TOYOTA, VOLKSWAGEN, PEUGEOT та VOLKSWAGEN. В сегменті недорогих авто в ціновому діапазоні $10-18 тис., рейтинг вподобань клієнтів виглядає наступним чином: RENAULT, BYD, CITROEN, CHERY, GEELY, FIAT, JAC та GREAT WALL. А рейтинг популярності преміальних авто вартістю від $80-100 тис. і вище виглядає наступним чином: BMW, LEXUS, MERCEDES-BENZ, AUDI, LAND ROVER та ін.
“У другому півріччі очікується незначне зниження кредитних продажів нових автомобілів: порівняно з січнем-травнем зниження може бути на рівні 10-20% (очікувана кількість продажів нових авто в кредит може скласти в середньому 700 шт. на місяць). Однак пріоритети покупців щодо вартості та автобрендів навряд чи зміняться”, — прогнозує Сергій Кіпоренко.
“Війна, поступова прогнозована девальвація гривні та потенційне зростання вартості нових автомобілів можуть стримати потенційних клієнтів від відвідин автосалонів. Однак ринок навряд чи істотно просяде. Попит, як і впродовж 5 місяців, буде на авто з “нульовими” ставками на короткі терміни (1-2 роки) та з великими авансами (40-50-60% загальної вартості транспортного засобу). Основними чинниками, які можуть вплинути на перегляд кредитних ставок і відповідно “збурити” попит, може бути подальше зниження облікової ставки НБУ, вихід на ринок банківського кредитування нових гравців з конкурентними умовами. І насамкінець — “стишення” бойових дій або ж завершення війни”, — підсумував Сергій Кіпоренко.
Які цікаві програми автокредитування зараз діють
Поиск
Подобные статьи
Останні приміщення колишнього Львівського мотозаводу намагаються продати
Нагадаємо, що на вул. Городоцькій у 1946 році з...Які цікаві автомобільні новинки очікуються в світі у найближчі роки
Наближаючись до середини ‘20-х років, одна річ ...Світові результати продажів BMW свідчать про те, що велика решітка радіатора працює
Не зважаючи на мемні решітки радіатора BMW та к...В Україні продовжуються поставки спеціалізованих пікапів Peugeot Landtrek
Проєкт виконано за сприяння партнера Завода Тех...Моделі DAF отримали цілу низку престижних нагород
Важливі нагороди визнання першокласної ефективн...