Як дилерські авто холдинги вже працюють на ринку вживаних авто

by / Воскресенье, 23 Февраль 2025 / Published in Автоновости

AUTO-Consulting вирішив зафіксувати в якому стані була торгівля вживаними авто до цих законодавчих змін, щоб потім побачити цей прогрес. Отже, рік тому ми вже робили такі заміри і констатували, що у 2023 році офіційні дилерські центри контролювали лише 2,5% транзакцій на ринку вживаних авто віком до 10 років в Україні.

Вплив головних дилерських холдингів на ринку вживаних авто у 2023 році

А як змінився цей вплив у 2024 році?

Як повідомив AUTO-Consulting генеральний директор холдингу GM GROUP Андрій Тарасюк: «У 2025 році головними трендами будуть Трейд-ін та онлайн продаж.

Бажання купувати онлайн досягло вже України. Покупці не проти купувати автомобілі онлайн, якщо мають гарантії при оформленні купівлі, гарантії про стан авто та варіанти для повернення. Всі більше покупців шукають авто на платформах TikTok, Instagram, Facebook, Telegram і бажають отримувати там не тільки максимум інформації, а і можливість купити авто. Все менше людей можуть фізично бути присутніми у місці, де продається бажане авто і ми маємо це враховувати.

Попит на послугу Трейд-ін значно зростає. В мережі GM Group частка Трейд-ін вже сягнула 35%. Для продавців і покупців авто вона має безліч значних переваг: економія часу, зменшення витрат, підбір пропозицій, легкий пошук, кредит, оформлення.» — підкреслив керівник холдингу GM GROUP Андрій Тарасюк.

Значні обсяги реалізації автомобілів з пробігом констатував за підсумками 2024 року керівник відділу маркетингу та реклами ГК «AUTOGROUP» Ілля Грабовський: «У 2024 році ми реалізували понад 650 вживаних автомобілів. Цей показник відображає стабільний попит на вживані автомобілі у нашій мережі та ефективність нашого підходу до задоволення потреб клієнтів у цьому сегменті».

А генеральний директор ГК «AUTOGROUP» Вадим Курносенко додав, що трейд-ін вже становив 30% в їх мережі.

Вчасно побачили перспективність напрямку Трейд-ін і в Українській Автомобільній Групі «АВТОКРАФТ». Як повідомив нам генеральний директор УАГ «АВТОКРАФТ» Олександр Подручний: «З кожним роком тренд на вживані автівки зростає і 2024 рік не став виключенням. Вже у минулому році було прийнято рішення масштабуватися й розвивати окремий підрозділ в Українській Автомобільній Групи «АВТОКРАФТ». Так, на базі офіційних дилерських центрів, з’явилася «Мережа автосалонів А1 – перевірені автомобілі з пробігом». Фірмові майданчики відкрилися у Кропивницькому, Черкасах та Дніпрі.

Успіх не змусив себе очікувати, адже рейтинг довіри до таких майданчиків значно вище. Незважаючи на те, що чисельність майданчиків із кожним днем зростає, нам вдалося досягнути поставлених показників, і обсяг проданих вживаних авто становив майже 40% від показників реалізації нових авто мережею.» — констатував генеральний директор УАГ «АВТОКРАФТ» Олександр Подручний.

Значного зростання обсягів продажу вживаних авто вдалося добитися у 2024 році і у мережі Winner. Як повідомив AUTO-Consulting Дмитро Бугославський, Директор з роздрібного бізнесу, член Правління групи компаній Winner, ритейл-група Winner Automotive реалізувала +50% вживаних авто, порівняно з результатом минулого року. І серед них 35% були через послугу trade-in.

Такі ж високі темпи зростання (+50%) сегменту авто з пробігом зафіксували і в мережі Almaz Group. А для подальшого розвитку цього напрямку запустили ALMAZ Select — майданчик у соцмережах, де зібрано актуальні пропозиції автомобілів з пробігом від усіх наших автосалонів в Україні. «Тобто на загальній сторінці інстаграм або у фейсбуці ALMAZ Select ви можете знайти наявні авто з пробігом, які перевірені нашими офіційними дилерськими центрами. Всі варіанти зібрані в одному місці.» — повідомили нам в прес-службі Almaz Group.

Але є оператори, які до закону 9083 не надавали напрямку Трейд-ін великого пріоритету. Так, Директор дилерської мережі Автотрейдінг Атолл Груп Галина Шипулова відверто зізналася AUTO-Consulting, що: «Програма trade-in безперечно є важливим інструментом для наших клієнтів, проте наша ключова стратегія залишається зосередженою на продажах нових автомобілів. У 2024 році частка угод, здійснених із залученням trade-in, була присутня, але не відігравала домінуючої ролі у структурі реалізації».

Невеликий відсоток угод іх залученням схеми Трейд-ін був у 2024 році і в «Міжнародного Автомобільного Холдингу «Соллі Плюс». Як повідомив нам перший віце-президент Олег Пучков: Частка Трейд-ін за підсумками 2024 року у нас складає 4% від загальних продажів. Але завдяки новому законодавству, ми маємо великі надії на збільшення цього показника, оскільки процедура викупу займатиме набагато менше часу як для автосалонів, так і для клієнтів.»

А от лідером по обсягам продажів автомобілів з пробігом другий рік постіль стає VIDI. Як повідомив нам CEO компанії VIDI Олександр Джуринський: «У 2024 році в дилерській мережі групи компаній VIDI було реалізовано 2385 вживаних автомобілі, що на 41% більше, ніж роком раніше.

В тому числі на 45% зросли продажі автомобілів по нашій власній програмі VIDI Select, яка дає покупцям додаткові переваги та впевненість при виборі вживаного автомобіля.

VIDI Select – це власна програма від VIDI, що пропонує на ринку вживаних автомобілів якісні вживані автомобілі, що відповідають ряду важливих критеріїв (вік до 5 років, пробіг до 100 тисяч км, офіційна історія продажу та сервісу, відсутність кузовних ремонтів).

Цей обсяг зміг реалізувати найбільший в Україні критий автосалон з продажу вживаних авто «VIDI Автомобілі з пробігом» на 300 місць. В 2024 році в середньому по групі VIDI трейд-ін склав 21,4% від роздрібних продажів нових автомобілів. Цей показник вважаємо задовільним, однак наша амбіція значно вища.» — повідомив AUTO-Consulting CEO компанії VIDI Олександр Джуринський.

Сегмент вживаних автомобілів в VIDI бачать і серед головних трендів розвитку авторинку на 2025 рік.

Отже, як бачимо за рік активність на ринку автомобілів з пробігом серед головних дилерських холдингів значно зросла. За підсумками 2024 року вони не тільки збільшили обсяги, але вже контролювали 3,7% ринку внутрішніх перепродажів серед авто віком до 10 років. Рік тому цей показник був лише 2,5%.

Головним напрямком бізнесу дилерських авто холдингів продовжує залишатися продаж нових авто, але напрямок, який зростає найбільше – це саме операції з вживаними авто. То ж подивимось, які зміни принесе новий закон.

Щоб не пропустити важливі новини і події на авторинку – долучайтеся до наших каналів:
AUTO-Consulting в TelegramAUTO-Consulting в Facebook
Як дилерські холдинги витримали два роки війни. Показники за 2023 рік

TOP