Як Hyundai збирається увійти до топ-3 виробників електромобілів?
Hyundai Motor Group явно не пасе задніх у змаганні яскравих електромобілів, в яке сьогодні грають усі автовиробники, але вона хоче більшого. Раніше цього місяця Hyundai Motor Group (HMG) оголосила, що хоче стати «Топ-3 виробником електромобілів» до 2030 року.
Hyundai не каже, на які саме компанії вона націлена. Очевидно, що Tesla є світовим виробником електромобілів номер один, але вони не самотні. Ми в AUTO-Consulting вже писали про глобальні плани Ілона Маска стати світовим виробником електромобілів до того ж таки 2030 року. Очевидно в найближчі роки нас очікує глобальна перегони серед світових автовиробників за першість.
Хто взагалі входить до трійки лідерів?
Hyundai не коментує інших автовиробників, але відомо, що компанія буде боротися за вхід до «глобальної трійки лідерів» серед електромобілів, враховуючи як легкові, так і комерційні автомобілі трьох брендів HMG: Hyundai, Kia та Genesis. У 2030 році HMG має намір запропонувати понад 30 моделей електромобілів!
Давайте подивимося на загальні цифри продажів електромобілів. Щоб оцінити масштабність планів Hyundai, давайте проаналізуємо ситуацію на сьогоднішній день. У 2021 році продажі електромобілів різко зросли в усьому світі, а загальний обсяг продажів EV і PHEV приблизно подвоївся порівняно з показниками 2020 року.
Незважаючи на початок пандемії, річні продажі електромобілів у 2020 році були відносно стабільними порівняно з попередніми роками, згідно з даними Міжнародного енергетичного агентства. У 2021 році в Китаї було продано приблизно 2,7 мільйона електромобілів, у США – майже півмільйона, а в Європі – 1,2 мільйона. Відомо, що HMG планує виробити та продати 3,6 мільйона електромобілів по всьому світу у 2030 році. У 2022 році бренд Hyundai продав 3,9 мільйона автомобілів з усіма типами силових установок, а в 2023 році планує продати 4,3 мільйона автомобілів.
Tesla все ще на вершині
А як щодо конкуренції Hyundai? Світовий лідер у виробництві електромобілів, компанія Tesla, продала 1,3 мільйона автомобілів у 2022 році, і, незважаючи на постійні новини, пов’язані з діями генерального директора Ілона Маска в Twitter, продажі Tesla залишаються високими. З огляду на поведінку Маска, ми не можемо передбачити, що буде у 2030 році, але ніхто не повинен очікувати, що Tesla зникне. Ford, GM і Volkswagen за останні роки досягли значних успіхів у своїй грі на ринку електромобілів, а VW заявив, що хоче, щоб до 2030 року половина його продажів була за рахунок електромобілів. У 2022 році VW продав 4,5 мільйона автомобілів. Також важко спрогнозувати яку частку ринку електромобілів до кінця десятиліття займуть великі китайські компанії з міжнародними амбіціями, такі як BYD або SAIC.
Зроблено в Кореї і в США
Продаж більшої кількості електромобілів вимагатиме будівництва нових заводів з виробництва електромобілів або розширення тих, що працюють сьогодні, але, знову ж таки, в компанії не розповсюджуються щодо планів, скільки нових заводів ще може бути побудовано та запущено до 2030 року. Є інформація від HMG, що компанія витратить $18 млрд на розширення сектору електромобілів у Кореї, включаючи гроші на нові заводи. Також в цих планах сказано, що 1,5 млн з 3,6 млн електромобілів, які HMG побудує і продасть у 2030 році, будуть вироблені в Кореї. У 2022 році HMG оголосила про відкриття нового заводу, призначеного для виробництва спеціальних електромобілів, таких як Niro Plus, електричної моделі, яка буде використовуватися, серед іншого, як таксі з нульовим рівнем викидів в Кореї.
У жовтні минулого року Hyundai відкрила новий завод з виробництва електромобілів у штаті Джорджія в США і заявила, що він зможе виробляти до 500 000 електромобілів на рік. Здається, що HMG доведеться десь розширити потужності, щоб досягти мети «Топ-3». Компанії доведеться розглянути різні сценарії, щоб гнучко реагувати на ринкову ситуацію, що може динамічно розвиватися.
Hyundai буде гнучкішим, коли справа доходить до архітектури транспортних засобів, завдяки платформи для електромобілів наступного покоління під назвою eM. Вона буде представлена у 2025 році і вписуватиметься в систему інтегрованої модульної архітектури (IMA) Hyundai. Новинки, побудовані на платформах, що використовують IMA, зможуть використовувати стандартизовані акумулятори та двигуни, задля економічного ефекту та прискоренню розробки нових моделей. Інакше про місце серед трійки лідерів доведеться забути.
Hyundai та Kia відзивають півмільйона авто. Які моделі потребують ремонту і чому
Поиск
Подобные статьи
Zeekr анонсував електрокар з розгоном до 100 кмгод менше 3 с
При цьому установка двомоторного ліфтбека вже в...Lamborghini Urus розпродали до 2026 року
Urus приніс справжній успіх для Lamborghini з м...У Казахстані почнуть збирати Skoda Kodiaq
Новий кросовер розширить модельний ряд Skoda мі...Новий PEUGEOT E-5008 здобув «Золоте кермо 2024» в категорії великих сімейних автомобілів
Крістіан Дітш (Christian Dietsch), керуючий дир...Чи можливо в Україні придбати автомобіль онлайн під ключ? Кейс українського автохолдингу
А як бути у випадку з автомобілем? Це не якісь ...