Яким буде самий доступний електромобіль від Volkswagen

by / Среда, 25 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

Перш Volkswagen вже працював над доступним електромобілем — результатом став концептуальний хетчбек ID. Life 2021, який, втім, серійним так і не став. Його незграбний кузов припав до смаку далеко не всім, так що дизайнери повернулися до креслярської дошки і ґрунтовно перемалювали концепт. Так з’явився ID. 2all — хетчбек, за габаритами близький до знайомого нам Polo, з просторим салоном і безпомилково впізнаваним дизайном у стилі сучасного Golf.

В основі Volkswagen ID. 2all лежить спрощена платформа MEB Entry, яка передбачає встановлення єдиного електродвигуна на передній осі. І якщо у електромобілів на архітектурі MEB позаду незалежна підвіска, то машин початкового рівня на MEB Entry — «балка».

Концепт дебютував із 226-сильним електромотором. Місткість батареї не вказана, натомість відомо, що одного її заряду має вистачити на 450 кілометрів, а на підзарядку з 10 до 80 відсотків піде 20 хвилин. Розгін із місця до «сотні» займає близько семи секунд, а максимальна швидкість становить 160 кілометрів на годину.

Попри статус народної моделі всім, оснащений ID. 2all багато: заявлені 20-дюймові диски, адаптивний круїз-контроль Travel Assist і матричні фари IQ.Light. Для серійного електрокара, який дебютує на ринку через пару років, все це, швидше за все, буде доступне лише в топовій комплектації, щоб утримати ціну на заявленому рівні 25 тисяч євро.

До 2026 року компанія покаже 10 електричних новинок, серед яких буде оновлений ID.3 та седан ID.7. І з появою в лінійці доступного електрокара Volkswagen має намір збільшити частку «зелених» машин у загальному обсязі європейських продажів до 80 відсотків.

TOP