Японським автоконцернам доведеться тримати великий бій з китайськими фірмами в Азії
Цього літа США підніме ввізне мито на китайські «батарейні» машини до 100 відсотків, а Європа — до 38 відсотків максимум. Китаю, який продовжує нарощувати темпи виробництва, доведеться перенаправляти потоки експорту. В результаті китайські машини наводять Південно-Східну Азію (ЮВА), що може вдарити по японських компаніях, що активно працюють там, пише Nikkei.
У серпні мито на електрокари з КНР у США злетять у чотири рази. Однак це не сильно вплине на китайців, оскільки на ринок Сполучених штатів припадає лише один відсоток експорту. Набагато значнішими будуть наслідки підвищення мит до ЄС, куди Китай вивозить до 41 відсотка електрокарів.
Минулого року Європа прийняла 650 тисяч китайських «зелених» машин. Нині вони займають приблизно 10 відсотків ринку ЄС.Разом з тим, вже до 2025 року китайські автомобільні заводи зможуть випускати по 36 мільйонів електрокарів і гібридів на рік, які потрібно буде десь збувати. На це було зроблено велику ставку. Якщо шлях до США та Європи для них буде закритий, вони попрямують до країн Азії. І саме там відбудеться велика битва японських і китайських виробників.
Конкуренція там зросте, і Китай та Японія зіштовхнуться у цінових війнах, передбачають експерти. Зараз японці займають понад 90 відсотків авторинку Індонезії та майже 70 — ринку Таїланду. Китайці направлять усю міць, щоб тіснити позиції японських виробників у цих країнах.
Поиск
Подобные статьи
SANY представила новинки спеціальної та дорожнобудівельної техніки
Нагадаємо, що в Україні компанія PEGAS SТ – офі...Jaguar доведеться викупити у клієнтів тисячі I-Pace через ризик пожежі
Проблема з акумуляторами переслідує I-Pace вже ...Криза у німецькому автопромі вразила і Mercedes-Benz
На такий крок Mercedes-Benz штовхає складна еко...У 2025 році в Україні змінять світлофори та з`явиться новий колір
Зокрема, за даними Українського науково-дослідн...Пропозиція для СТО від Opet та «АВТОНОВА-Д»
Купуючи запасні частини разом з оливами Opet у ...