З початку року Ощадбанк видав 3300 автокредитів на 3 млрд грн.
Більшість автопозик (60%) було видано клієнтам Ощадбанку за партнерськими програмами з певними брендами. Мультибрендова програма «VIP Авто» залишається однією з найпривабливіших, охопивши близько 25% позичальників банку.
Як повідомили в пресслужбі Ощадбанку, серед автомобільних брендів, що мають найбільший попит для кредитів серед українців, лідирують Toyota, Mazda та Volkswagen.
Цьогоріч також помітно зріс середній чек на автокредит до майже 1 млн грн. Це свідчить як про зростання вартості автомобілів, так і про популярність програм Ощадбанку. Більшість клієнтів обирала кредити з високим початковим внеском (50-60%) та коротким терміном погашення від 24 до 36 місяців.
В Україні збільшується доля продажів авто в кредит
Поиск
Подобные статьи
Volkswagen впроваджує нову стратегію найменування моделей
Томас Шефер, генеральний директор бренду Volksw...На виставці IAA MOBILITY 2025 у Мюнхені буде представлений і український стартап
Раніше ми вже розповідали про їх легкий вантажн...У серпні відбувся корінний злам на українському авторинку
Що було драйвером повернення до зростання автор...В Україні почали забудовувати автопаливозаправники на шасі ще одного бренду
Виготовили 4 нові односекційні автоцистерни міс...В Україні офіційно дебютував електричний пікап JAC T9 EV
Виставка «Електроспектива» – це уніка...