Тест-драйв: осягаємо філософію Honda CR-V
Шосте покоління CR-V
Отже, ззовні Honda CR-V зберігла свій впізнаваний силует, еволюція дизайну лише посилила її виразність на дорозі. Зі зміною дизайну змінився кожен габаритний параметр: автомобіль став ширшим, довшим і вищим за попередню модель. Більше того, нова CR-V – це вже не компактний кросовер, а добрячий такий середньо розмірний автомобіль (4706 мм), бо подовжена на 40 мм колісна база забезпечує на 16 мм більше місця для ніг позаду та на 18% більше обhttp://www.autoconsulting.com.ua/pictures/_images/1755878219.jpgєму багажника. В середині взагалі здається, що це автомобіль на клас вище – стільки простору він пропонує.
Та й ззовні він виглядає вже як конкурент Mitsubishi Outlander, Nissan X-Trail та Toyota RAV4 і на його фоні Kia Sportage та Hyundai Tucson – «малюки».
Емблема «H» з синім фоном натягає, що це не звичний CR-V, а цікава версія e:HEV, яка поєднує переваги електромобіля та авто з ДВС. Якщо коротко, то ця система використовує електрику для руху автомобіля, енергію вона бере з батареї (емність 1,06 кВт-год) , а якщо її (енергії) недостатньо – вмикається бензиновий двигун, який виконує роль генератора. Подібне рішення ми тестували в минулому році на Nissan Qashqai e-power.
Як проявив себе електромобіль Nissan Qashqai e-Power під час вимкнень світла
Природа появи таких рішень на «японцях» – це намагання привчити до електрики тих водіїв, які мають фобію залишитися посеред дороги без заряду.
Але у Honda пішли ще далі ніж у системі Nissan e-power і пропонують, якщо бензиновий двигун вже працює, то коли треба, перемкнути привід коліс від нього напряму. Більше того, у Honda CR-V e:HEV є дві передачі такого приводу від ДВЗ на колеса.
Але заспокою читачів, що нічого спеціально перемикати водієві не потрібно. За нього це все робить електроніка через планетарний редуктор, і водій навіть не помітить коли цей момент відбувся. Тобто, CR-V e:HEV може їхати і від електрики, і від ДВЗ і спільно з обома приводами. По своїм характеристикам це – гібрид, але не додатковий (паралельний), як на більшості автомобілях, а зовсім особливий і самий прогресивний в класі.
А навіщо це все?
Звісно, що система e:HEV має на меті зробити Honda CR-V одним з лідерів ринку. І справа тут не тільки в економії палива.
Тут слід зазначити, що Honda має вже 26 років розробки та застосування гібридних технологій. Ще в далекому 1999 році Honda випустила свій перший гібрид – Honda Insight, який став першим гібридним авто на європейському ринку. Новатором бренд став і в Україні, у 2005 році офіційно привізши перший гібрид на ринку – Honda Civic. А досвід, як то кажуть, багато вартує.
Поточний модельний ряд Honda є результатом вже 26 річних експериментів, розробок, випробувань у Формулі-1. І все це для того, щоб надати задоволення від керування динамічним, але й економічним автомобілем. І таких моделей було багато – від маленького та прудкого CR-Z до сімейного кросовера CR-V.
У випадку з CR-V – це ще й можливість ефективно організувати повний привід. І тому гібриди від Honda з легкістю виграють номінації «Найкращий гібридний автомобіль». Наприклад, в Україні саме CR-V виграв такий титул у 2025 році. А до цього були HR-V в 2024, та CR-V 2021.
Отже, з матчастиною і титулами розібралися, а як же їздить Honda CR-V?
На ходу та на бездоріжжі
Отже, під капотом у CR-V бензиновий атмосферний 2,0-літровий двигун потужністю 148 к.с.з моментом 189 Нм, який працює за циклом Аткінсона. На додачу є ще й тяговий електродвигун потужністю 184 к.с. із моментом 335 Нм. Враховуючи особливості гібридної системи e:HEV ці потужності не додаються (чому див. вище).
Кліренс у CR-V – 194 мм, є повний привід, тому виїзд на легке бездоріжжя не тільки бажаний, але й вітається. До того ж, і багажник теж порадує – 589 л, в якому ще й є зручний фірмовий органайзер, щоб речі не теліпалися по дорозі. Якщо потрібно перевезти щось більш містке, то при складених задніх сидіннях в CR-V можна завантажити всі 1634 л – майже як в фургон.
Система e:HEV має цікаву особливість: витрата пального зазвичай набагато менша в місті, ніж за містом. Вся справа в тому, що по міському трафіку CR-V рухається здебільшого на електриці, лише при необхідності вмикає ДВЗ, щоб підзарядити батарею. А за містом, на швидкості, електроніка може перемикнути привід від ДВЗ напряму і він працює на колеса. До такої особливості треба звикнути, хоча водій може бачити перемикання цих режимів лише на моніторі – настільки швидко все це відбувається.
В місті Honda CR-V взагалі нас вражала своєю економічністю: то привезе 3 л100 км витрати, то 4 л100 км. Максимум, який набирався – це 4,5 л! Оце так розумний гібрид e:HEV! Та й динаміка цілком достатня. Розгін до 100 кмгод – 9,5 с.
За містом економія вже не така разюча і у підсумку у комбінованому режиму Honda CR-V виходила в нас на середню витрату 5,8 л100 км. І це нічого спеціально не економлячи!
А ще нас покорила енергоємна та комфортна підвіска. Honda CR-V, не те що створена для наших доріг. Вона може бути еталоном, як потрібно налаштовувати підвіску для наших доріг. Ніякого дискомфорту, ніяких пробоїв, у той же час CR-V все робить зібрано і правильно. Лише один значний мінус — це шумність від колісних арок могла бути б і менша.
А ще тут просто фантастичний задній ряд сидінь. Стільки місця CR-V ще ніколи не пропонувала. +40 мм колісної бази та збільшення довжини припало саме на задній ряд. І загальна довжина у 4706 мм робить CR-V вже цілком середньо розмірним кросовером. Він вже переріс сегмент C-SUVі став на голову вищій і довший, і комфортніший від конкурентів.
Недооцінений?
З таким набором плюсів для нас дивно, що споживачі через рік не кинулися скуповувати Honda CR-V у дилерів. Він відверто вартий уваги, і точно є одним з найкращих авто в своєму класі. В чому ж справа?
Нажаль, Honda пропонує на українському ринку лише виконання CR-V e:HEV. Тобто «гібрид» — це і є початкове виконання CR-V і цінник на нього стартує з 1996 300 грн. А це — $48100. Так, там досить багата комплектація (11 подушок безпеки, адаптивний круїз-контроль, панорамний скляний дах, є безліч електронних асистентів водія), але наш споживач ще не встиг звикнути, що Honda CR-V може стартувати з $48100. Є тут і суто «хондівська» система безпеки під назвою Honda Sensing 360. Вона використовує датчики автомобіля, щоб створити захисне «коло», щоб запобігти аварій.
Лише зазначу, якщо порівнювати з іншими гібридними конкурентами і відповідні комплектації, то ця вартість є обґрунтованою і вже так не дивує. Інше питання, що у конкурентів є й звичайні «бюджетні» версії з ДВС і переднім приводом, які й роблять «мейн стрім» всіх продажів на українському ринку.
А от Honda CR-V e:HEV – це авто для тих, хто розуміє, хто віддає перевагу сучасним прогресивним технологіям і звик до найкращого. Не має у Honda CR-V «бюджетних» версій, а є тільки гібридні – це така політика самої Honda — пропонувати одразу найкраще. Без жодних компромісів.
Технічні характеристики Honda CR-V
Ціни та комплектації Honda CR-V
Більше інформації на www.honda.ua
Поиск
Подобные статьи
Volkswagen впроваджує нову стратегію найменування моделей
Томас Шефер, генеральний директор бренду Volksw...На виставці IAA MOBILITY 2025 у Мюнхені буде представлений і український стартап
Раніше ми вже розповідали про їх легкий вантажн...У серпні відбувся корінний злам на українському авторинку
Що було драйвером повернення до зростання автор...В Україні почали забудовувати автопаливозаправники на шасі ще одного бренду
Виготовили 4 нові односекційні автоцистерни міс...В Україні офіційно дебютував електричний пікап JAC T9 EV
Виставка «Електроспектива» – це уніка...